• Monicaz

2ME Jogger Mini New York

Jag har letat i många timmar  nu efter någon som har en 2ME Jogger Mini New York och har skrivit något omdöme om den, men ikke. Inte en enda. Så nu efterlyser jag någon som äger denna vagn och har något att säga om den, positivt som negativt.

I maj åker vi en vecka till Rhodos och jag behöver då två resevagnar till mina barn som då kommer att vara 7 respektive 21 månader gamla.

• Svar på tråden 2ME Jogger Mini New York
  • hannajohanna

Hej,
    Tänkte bara höra om du köpte vagnen och vad du isf tycker om den? Vi funderar också på att köpa denna vagn men det är helt omöjligt att hitta något som hälst omdöme...

• Vitsippa34

Jag har en! Fyndade en på tradera. Tycker den är jättebra på många sätt. Gillar bygeln med grenband, så man inte behöver spänna fast sonen varje gång. Den har fullt liggläge, bra. Är ni långa föräldrar skulle jag rekommendera att köpa 2013 års modell, där handtaget är ställbart. Vi har den äldre, och jag slår i vagnen/bromsen när jag går snabbt med lite längre steg. Å andra sidan kan man sätta fast en underbar mugghållare på den äldre varianten, där man kan ha två muggar, mobil, napp osv. Varukorgen är stor och bra. Vagnen blir liten och lätt ihopfälld. Nåt mer du vill veta?
    Vart bor du? Vi är i färd med att sälja vår.

Svar på tråden 2ME Jogger Mini New York