Inomhus Femkamp!!!
Någon som har några idéer till lekar på en inomhusfemkamp???? Det är ganska viktigt och jag behöver hjälp snabbt! Så snälla skriv något bara!!
Någon som har några idéer till lekar på en inomhusfemkamp???? Det är ganska viktigt och jag behöver hjälp snabbt! Så snälla skriv något bara!!
räkna baklänges. är de medlemmar på fl så kommer de flippa helt. tar hela helgen.
Hur menar du? Jag fattar inte... :(
Lägg rep i en fyrkant på golvet. Typ nio kvadrat. Gör trattar av papper de ska ha på huvudet å endast ett par centimeters glugg längst fram som man ser ut genom. Placera ut potatis på golvet å låt de hitta dem.
Smakleken med ögonbindel :)
Sätt 3 m silvertejp på golvet å låt de cykla i slowmotion på den. Den som cyklar saktast vinner. Cyklar man utanför diskas man
Lägg ett äpple i en skål med vatten. Den som snabbast kan plocka upp äpplet med munnen. Händerna ska vara bakom ryggen. Direkt efter tar man 5 sockerbitar och gömmer i en skål med mjöl. Sedan tar man tiden på att plocka upp alla 5 med munnen. Man kan välja om de ska ätas upp eller inte.. Dessa 2 grenar är bra att ta sist.. :0)
Vem kan fästa flest Ahlgrens bilar i ansiktet (genom att doppa dem i vatten först, eller slicka på dem) under 1 minut.
Fäst ett snöre i en elksaksbil, ca 5 meter, och 1 penna i andra änden. Vem rullar upp bilen snabbast (man måste alltså rulla pennan, så bilen dras in).
Snabbast få i sig ett lakritssnöre, utan att använda händerna utan bara "mata in det" med läpparna.
Limbo - vem kan gå under ett snöre/pinne genom att luta sig bakåt. Snöret sänks för varje gång, den som klarar lägst vinner.
Rocka rockring längst.
Riva längsta pappret av ett A4. Eller skala längsta äppelskalet.
Välj ut ett telefonnummer som de snabbast ska hitta åt i en telefonkatalog. Tex numret till Arvid Pettersson, eller Flugger Färg.