• nymamma12

Hemma i Nacka?

Hallå alla Nackatjejer

Nu är jag så trött på att sitta ensam och uggla hemma.. har en liten 4,5 mån kille och nu börjar det bli lite "tråkigt" hemma.. Vill ut och träffa folk, in till stan och shoppa, eller annat( det var ett tag sen) kanske få lust att sätta på sminket igen och se ut som folkTomte och inte bara gå hemma och dra i långkallingarna eller mysbyxorna!   

Klättrar lite på väggarna hemma då jag inte har så många som är lediga och i samma sits. Skulle va kul att träffa andra i samma område, fika, åka in till stan på aktivteter mm, mm  tillsammansSolig 

Jag är 33 år, bor i Saltsjö Boo och har liten kille på som sagt 4,5 mån. Älskar träning ( när det var aktuellt för ett tag sen ...) shopping (blir ju mest till lillen numera),  ut och gå, sitta inne o mysa.. ja, allt egentligen..  

Nån mer som bara har sambon att prata barn med?   

• Svar på tråden Hemma i Nacka?
  • Majmamma08

Hej hopp! Jag ses gärna!...Visserligen bor jag inte i Nacka, men kan ta mej dit...bodde där innan vi flyttade hit till Haninge där vi bor nu...har tre barn å vår yngsta son är 5½ månad å jag är 38...skicka ett meddelande så kan vi bestämma nåt?

• SaaraLiisa

Hej! Jag är oxå en nybliven mamma som bor i Nacka och som oxå trött på att sitta hemma ensam. Vill träffa andra vuxna! Min dotter är 3,5 mån gammal så det skiljer sig väl ca 2 månader mellan våra barn... inte alls mkt! Hör av dig om du fortfarande är intresserad av att träffa andra Nacka-mammor!

• nymamma12

Kul, Av nån underlig anledning kan jag inte inboxa dig från datan, provar igen senare! Majmamman; har du fått mitt medl?

• annakarin75

Jag flyttar till Nacka i maj. Har en son som idag är 5 månader. 
    Ska bli spännande, men nervöst att flytta nu medan man är mammaledig. Börjar dock jobba i september, så det är bara våren och sommaren kvar. 

Svar på tråden Hemma i Nacka?