• längtan8402

Tycker du att Peter Jihde är snygg ?

Som frågan lyder jag personligen tycker att Peter Jihde är såå het, alltså jag kan titta på nyhetsmorgon bara för att få titta på honom. Skulle nog fan kunna bli kär i honom, känns som jag redan är det genom rutan

Tycker ni inte han är snygg?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att Peter Jihde är snygg ?
  • La Lola

Nix! Inte för 5 öre.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Queenie70

Han är absolut inte ful, och han har absolut ett utseende som väl klassas som att se bra ut. Däremot tycker jag han har ett ganska ointressant utseende och utstrålning, och är för mig därför oattraktiv.

• Tihira

Han har ingen utstrålning så jag skulle inte falla för han, men i brist på annat så funkar det väl att titta på han

• MaryCaroline

Njae, jag kan nog inte påstå att jag tycker det. Det har nog mest att göra med att jag tycker att han är fruktansvärt tråkig och att han jämt och ständigt frågar folk hur det känns... 

• Anova

Han är inte ful, men det är något som gör att jag inte gillar honom. Av sportjounalister så tycker jag att André Pops är snyggare.

• Duckan

Jadå. Sjukt trevlig är han också, har haft äran att vara på samma middagsbjudning som honom en gång.

• längtan8402
    MaryCaroline skrev 2013-01-07 12:10:02 följande:
    Njae, jag kan nog inte påstå att jag tycker det. Det har nog mest att göra med att jag tycker att han är fruktansvärt tråkig och att han jämt och ständigt frågar folk hur det känns... 

Haha!! Ja men det stämmer ju när du säger det ! Han frågar det jävligt ofta faktiskt :) Han e fin som fan :)
  • LillaKissen

Nej blir nästan antänd av att se honom. Och framför allt att höra hans röst. Han är som en pojke.

• cherrycupecake83

han är fulsnygg...han är ingen 10poängare, men kanske en sjua..

• slazh

Jag gillar inte honom och undviker gärna att kolla på program där han är med fast det har i och för sig inget med hans utseende att göra, jag var bara tvungen att ventilera det lite när jag såg den här tråden.

• FridaKarin
    Anova skrev 2013-01-07 12:21:23 följande:
    Han är inte ful, men det är något som gör att jag inte gillar honom. Av sportjounalister så tycker jag att André Pops är snyggare.
    André pops är väldigt het :P
  • fluu

Ful är han ju inte. Men snygg -nej. Har på nåt sätt svårt att tycka att folk är snygga,vet inte varför. Förutom min pojkvän kan jag komma på tre stycken som jag verkligen tycker är ÖVERHETA:P

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • Miss Blue

Sådär, varken ful eller snygg.

Svar på tråden Tycker du att Peter Jihde är snygg ?