Camping i Sverige
Är det någon som kan tipsa om en trevlig camping i Sverige som har pool. Helst på östkusten. Många tack på förhand!
Är det någon som kan tipsa om en trevlig camping i Sverige som har pool. Helst på östkusten. Många tack på förhand!
Hej på er
Camping med Pool är inget att sträva efter om de ligger nära till salta bad.
Stenungsundscamping ligger nära Göteborg ca 5 mil. Den ligger dessutom precis intill Hakefjorden med bad mm. Bra läge för utflykter till Tjörn Orust.
www.stenungsundscamping.se
Annars ligger Hunnebostrandscamping precis i hjärtat av Bohuslän med 900 meter till Hunnebostrands centrum. Hunnebostrand är väl en av de mest Bohuslänska fina platser man kan vara på, nära dessutom till Smögen och Fjällbacka.
www.hunnebostrandscamping.se
På ostkusten kan jag rek västervik och lysingsbadet. Har säsongsplats där för 2:a året i rad, är kanon.
På västkusten är varberg mig extra kärt, har semestrat i många år på apelvikens camping som är helt suverän!! Finns restaurang precis vid havet, so serverar prisvärd mat, alltfrån pizza till oxfile.
Båda ställena har fina poolområden, lysingsbadet har även 2 vattenrutschbanor.
Lycka till!
Många tack för tipsen! Nu bor jag på Tjörn så Stenungsund blir alldeles för nära. Det lutar åt att vi tar oss till Skåne och Borrby camping.
Har ni några erfarenheter av den.
En camping som jag varmt kan rekomendera är Vita Sannar i Mellerud. Barnens absoluta favorit.
töreboda camping vid göta kanal .jättefint på sommaren har pool