Stora tuttar och den där jävla amningsnappen.....
Just nu har jag det skitjobbigt med amningen, har väldigt stora tunga bröst och på det måste jag använda amningsnapp för enligt sjukhuset så har jag för små bröstvårtor för att han ska få ''tag''.
det enda sättet jag får ihop amningen någolunda är om jag ligger ner för då har jag båda händer fria, vilket är skitobekvämt för samtidigt som jag försöker få den där jävla amningsnappen att sitta kvar på tutten så måste jag se till att jag inte kväver ungen med bröstet som är lättare sagt än gjort när ungen är grinig och vevar med armarna..
finns det nån därute som har suttit i samma sits och har några bra tips på ja vad fan som helst för att få det att funka?? hade det inte varit för nappen så hade det blivit mycket enklare.
för just nu är jag väldigt inne på att pumpa ur mjölken o ge på flaska istället. då slipper jag ju vara bunden vid sängen när det ska matas..kan också tillägga att han är förtidigt född och måste matas var 3e timme ungefär så hela dygnet går åt att försöka få amningen att funka.. jag sliter håret av mig snart..