• Anonym (Baby)

Jag sover med blöjor och napp

Det är min mörkaste hemlighet och mitt svartaste hål. Jag begriper det inte själv men jag har ett jätte stort behov att få vara en liten bebis ibland.  Jag har hållt på så här sen jag var liten. Jag är en duktig självständig kvinna på dagarna, men när jag kommer hem och kvällen kommer måste jag ta på mig en blöja för att jag ska känna mig trygg. Har också gosedjur som jag sover med, bamse som jag haft sen jag var liten. Vill gärna ha min tutte också.

Eftersom jag inte accepterar det själv vågar jag inte berätta det för någon. Så jag lever ensam. Det är jättejobbigt. Skulle vilja ha en famn att krypa upp i.  

• Svar på tråden Jag sover med blöjor och napp
  • Anonym (baby 40+)
    Anonym (lillan) skrev 2013-05-31 09:04:33 följande:
    Jag sover oxå¨i blöja, så du är inte ensam
  • Anonym (baby 40+)
    Anonym (Älskar) skrev 2013-05-23 07:34:14 följande:
    Jag älskar att sova med min blöja
    Jag vaknade precis och sitter med blöjan och onepisce nu
    Jag vill inte ha bort mitt *problem* ser det inte som ett problem, utan som trygghet Baby  
  • albgirl

Detta är troll. TS beskriver en kvinna i USA som delats på Facebook under ett långt tag nu.

• Anonym (Baby)
    albgirl skrev 2014-04-10 11:58:22 följande:
    Detta är troll. TS beskriver en kvinna i USA som delats på Facebook under ett långt tag nu.

Det gör jag inte!
  • Anonym (popflickan33)

såg detta på dr phil
    det finns hjälp att få
    Sök den då
    du är inte ensam
    våga prata med en psykolog

• Anonym (baby 40+)
    Anonym (popflickan33) skrev 2014-04-11 11:44:33 följande:
    såg detta på dr phil
    det finns hjälp att få
    Sök den då
    du är inte ensam
    våga prata med en psykolog
    Det finns så många som sover med blöja och napp. Så det behöver inte betyda att hon har tagit efter dr phil. Finns många här i Sverige med.
  • Anonym (snibb lover)

Jag e en kille på 47 år som har gillat både nappar och snibbar så länge jag kan minnas. Har de alltid vid sex och sover alltid med napp, ibland plastsnibben på åxå. De finns många många fler än man anar som gillar detta. Mvh en som vet :)

• Anonym (Tja)

Vem är jag att döma om TS känner att denne får utlopp för något genom att leka baby och sova i blöja med napp så är det ju bara till att grattulera. TS har funnit sin grej och mår bra av det. Varför bryta ett vinnande koncept, kör på som vanligt...

• Anonym (baby 40+)
    Anonym (Tja) skrev 2014-06-19 00:48:17 följande:

Vem är jag att döma om TS känner att denne får utlopp för något genom att leka baby och sova i blöja med napp så är det ju bara till att grattulera. TS har funnit sin grej och mår bra av det. Varför bryta ett vinnande koncept, kör på som vanligt...

• killen1
    Anonym skrev 2013-04-18 21:06:31 följande:

Du är inte ensam jag suger på napp och vill ha blöja men vågar inte köpa dom och käner andra som också har blöja.  

jag använder också napp sover mycket bättre med napp och använder för min handikapp  blöja har jag med för jag känner inte när jag ska gå på toa allt kommer iden för jag har blivit misshandlad det var 2001 då var jag 22 år idag är jag 44 år
    använder napp
  • Anonym (Undrar)

Jag tycker det är gulligt. Måste du vara stark och självständig?

• killen1
    Anonym (Undrar) skrev 2024-01-06 02:40:34 följande:

Jag tycker det är gulligt. Måste du vara stark och självständig?

min tjej bryr säga inte om jag använder napp hon tycker att jag är gullig hon vet om att jag måste ha min blöja 24/7
    napp
Svar på tråden Jag sover med blöjor och napp