• Karamellsmurfen

Vilket spel till ps3 ska jag ge min pojkvän i julklapp? :)

Finns det någon spelnörd därute som kan hjälpa mig? :) Har tänkt mig gå och köpa ett spel till min pojkvän i julklapp, han har ps3 och spelar typ bara bf3, ibland laddar han hem ngt annat litet spel. Nu tänkte jag hursomhelst gå och köpa något, vad skulle ni rekomendera? Vad gillar man mer för typ av spel om man är besatt av bf3 liksom? ;) Ge mig gärna tips på spel som man kan köra två på också, så jag kan spela med honom. Kanske slutar med att jag köper flera.

• Svar på tråden Vilket spel till ps3 ska jag ge min pojkvän i julklapp? :)
  • mrsStatham

Guitar Hero är superkul att köra mot varandra.
    Annars tycker jag att CoD är roligast när man spelar två. Men om han brukar spela BF så är det kanske inte så roligt att spela mot honom i ett sådant spel. Och risken finns att han bara blir frustrerad på att du skjuter dåligt om ni spelar co-op.
    Något sportspel annars kan vara kul att spela två, eller typ need for speed?

Vill du satsa på ett spel som du kan vara med och spela så skulle jag köra på ett du själv kan tänka dig är kul.

Men frågan är om han vill spela ett annat spel själv om han är så inne i BF 

Bara två saker är oändliga
  • Karamellsmurfen

Need for speed tycker jag är jäkligt kul, spelat det mkt på datan. Finns det inget roligt äventyrsspel? Eller zombiespel? Som man kan vara två på alltså :)

• mrsStatham
    Karamellsmurfen skrev 2012-12-20 15:49:24 följande:
    Need for speed tycker jag är jäkligt kul, spelat det mkt på datan. Finns det inget roligt äventyrsspel? Eller zombiespel? Som man kan vara två på alltså :)
    Family Guy finns som spel. Vet inte hur det är i multiplayer dock.
    På Tintin vet jag att man kan spela två, men kanske lite för mesig karaktär?

Alltså på de absolut de flesta spelen kan man bara spela 1 och multiplayer online. Det krävs alltså två konsoller, två TV apparater, en internetuppkoppling och två spel för att kunna spela tillsammans.

Det finns också en del småspel i PS store som man kan köra tillsammans, men hur kul är det att ge i julklapp?
  • mrsStatham

Kolla runt på typ discshop. Där är alla spelen indelade i kategori och det står i specifikationerna hur många player man kan vara i spelet. 

• Aimee68

Grabbens kompis har nåt ps3 spel som kallas cod( vet inte hur det stavas)
    Det är ett spel där man kan skjuta varandra som i en krigsfilm. Jättekul även om det låter dumt , har själv provatGlad

• Aimee68
    Aimee68 skrev 2012-12-20 17:08:50 följande:

Grabbens kompis har nåt ps3 spel som kallas cod( vet inte hur det stavas)
    Det är ett spel där man kan skjuta varandra som i en krigsfilm. Jättekul även om det låter dumt , har själv provatGlad

Oj såg att mrs statham redan skrivit det..
Svar på tråden Vilket spel till ps3 ska jag ge min pojkvän i julklapp? :)