Min dotter umgås med knarkande satanister..
Jag har en dotter som är 19 år som jag tror jag börjat umgås med satanister. Det är ett gäng äldre killar, troligtvis runt 25-30 år gamla men ingen verkar ha jobb utan de bara driver runt hela dagarna och gör ingenting!
Många har märkliga symboler tatuerade och på facebook kommer det upp bilder på allt från döda djur till skärsår och jag känner att min dotter dras med i det här mer och mer! Jag tror många av dem har missbruksproblem och vissa har suttit i fängelse t.o.m...
är orolig för att min dotter kanske också har börjat använda droger, vissa dagar sover hon hela dagarna medans andra dagar så sitter hon uppe i flera dygn och sen har hennes humör blivit mer rättretligt, känner knappt igen min lilla dotter..
Orolig över min dotter att hon ska hamna i samma sits som dom... och nu i tisdags fick jag reda på den hemska nyheten att hon är gravid!! Killen hon är ihop med verkar till synes vara någon slags frontfigur och ”värst” av alla. Men han ska åka in i fängelset nu tack och lov… Han kommer inte under några omständigheter kunna bli en ansvarsfull pappa, vilket jag försökt förklara för henne..!
Jag är orolig för min dotter och trots att hon är myndig måste det vara något jag kan göra! Snälla hjälp!