• morotskakan

Min dotter umgås med knarkande satanister..

Jag har en dotter som är 19 år som jag tror jag börjat umgås med satanister. Det är ett gäng äldre killar, troligtvis runt 25-30 år gamla men ingen verkar ha jobb utan de bara driver runt hela dagarna och gör ingenting!
    Många har märkliga symboler tatuerade och på facebook kommer det upp bilder på allt från döda djur till skärsår och jag känner att min dotter dras med i det här mer och mer! Jag tror många av dem har missbruksproblem och vissa har suttit i fängelse t.o.m...

är orolig för att min dotter kanske också har börjat använda droger, vissa dagar sover hon hela dagarna medans andra dagar så sitter hon uppe i flera dygn och sen har hennes humör blivit mer rättretligt, känner knappt igen min lilla dotter.. Rynkar på näsan

Orolig över min dotter att hon ska hamna i samma sits som dom... och nu i tisdags fick jag reda på den hemska nyheten att hon är gravid!! Killen hon är ihop med verkar till synes vara någon slags frontfigur och ”värst” av alla. Men han ska åka in i fängelset nu tack och lov… Han kommer inte under några omständigheter kunna bli en ansvarsfull pappa, vilket jag försökt förklara för henne..!
    Jag är orolig för min dotter och trots att hon är myndig måste det vara något jag kan göra! Snälla hjälp!

• Svar på tråden Min dotter umgås med knarkande satanister..
  • Cherry Cupcake

Ojojoj du behöver nog proffisionell hjälp till den här situationen. Ingen på fl kan hjälpa dig. Kontakta en psykolog eller vc.

• plastkotte

Om hon sitter uppe i flera dygn utan någon sömn alls, då kan du vara ganska säger på att hon använder droger..

• Madeleine Louise

Om det hade varit mitt barn hade jag inte rådfrågat på FL. Detta är allvarliga saker!

♥ Snart lämnar vi Spanien för att hämta hem vårt andra barn! ♥
  • plastkotte

Madeleine louise: vilket hjälpsamt svar du kom med! Varför inte berätta vad du skulle göra istället för att berätta vad du inte skulle göra?

• Putt B

Hon behöver definitivt byta miljö.. komma bort från de kriminella elementen...

En abort är nog inte heller en dum idé i det läget.. hon kommer få ett helvete med den där jäveln till pappa resten av livet annars...

Det här är inget du klarar på egen hand... Drogproblemet måste ni få hjälp med, sen om dom fortsätter att ta kontakt med henne så är det ett annat problem som måste lösas... och det får du knappast hjälp av myndigheter med...

Jag vet vad jag hade gjort.. men skriver jag det här så åker man väl dit för anstiftan förmodligen...

Min dotter var i yngre år, 14-16 nånstans, i lag med fel klientel.. men det slutade efter ett snack med killarna ifråga...
    Dom flyr fortfarande bara dom ser min bil...

Nu får man väl en massa moralpredikningar här, men problemet kommer bli större om Ni inte agerar direkt !

Lycka till

• Cherry Cupcake
    Putt B skrev 2012-12-19 09:03:43 följande:
    Hon behöver definitivt byta miljö.. komma bort från de kriminella elementen...

En abort är nog inte heller en dum idé i det läget.. hon kommer få ett helvete med den där jäveln till pappa resten av livet annars...

Det här är inget du klarar på egen hand... Drogproblemet måste ni få hjälp med, sen om dom fortsätter att ta kontakt med henne så är det ett annat problem som måste lösas... och det får du knappast hjälp av myndigheter med...

Jag vet vad jag hade gjort.. men skriver jag det här så åker man väl dit för anstiftan förmodligen...

Min dotter var i yngre år, 14-16 nånstans, i lag med fel klientel.. men det slutade efter ett snack med killarna ifråga...

Dom flyr fortfarande bara dom ser min bil...

Nu får man väl en massa moralpredikningar här, men problemet kommer bli större om Ni inte agerar direkt !

Lycka till

Gött med handlingskraftiga föräldrar. Önskar mina var mer åt det hållet!
  • Madeleine Louise
    plastkotte skrev 2012-12-19 08:58:11 följande:
    Madeleine louise: vilket hjälpsamt svar du kom med! Varför inte berätta vad du skulle göra istället för att berätta vad du inte skulle göra?
    Allt förutom att skriva här. 

Som förälder tycker jag det är ett krav att man vet vart man ska vända sig i såna här lägen.
    Soc, BUP, barnmorskan, ev. polisen, m.m...
  • KaIi
    Madeleine Louise skrev 2012-12-19 12:00:10 följande:
    Allt förutom att skriva här.  Som förälder tycker jag det är ett krav att man vet vart man ska vända sig i såna här lägen. Soc, BUP, barnmorskan, ev. polisen, m.m...

Det ena behöver väl knappast utesluta det andra? Dessutom så brukar det vara ont om akuttider så då är det väl enbart en fördel att vända sig till andra vuxna.
    Älskade döttrar Ophelia 20081025 Livia 20100516. Bf 20130105.
  • KaIi

Det ena behöver väl knappast utesluta det andra? Dessutom så brukar det vara ont om akuttider så då är det väl enbart en fördel att vända sig till andra vuxna.

Älskade döttrar Ophelia 20081025 Livia 20100516. Bf 20130105.
  • FIame

Varför har du inte agerat tidigare då! Herregud är du förälder eller din dotters kompis!?

• Inpius

Tråden är lite gammal men jag tänkte ändå få säga vad jag tycker...

Att de är satanister ser jag inget fel i (om du däremot missuppfattat situationen och de är luciferianister eller omvända kristna kanske det är lite värre...) utan problemet ligger väl snarare i deras kriminalitet?

Eftersom tråden är gammal är det väl för sent, men jag hade rekommenderat abort. Som det redan nämnts kommer det bli jobbigt med den där pappan... Både för barnet och mamman.

Hail Satan!
Svar på tråden Min dotter umgås med knarkande satanister..