• Svar på tråden Skelettkvinnan
  • Anonym

Ojoj. Det här vill man lyssna på.
    Hoppas inte sonen kommer hem och stökar bara. 

Men hade det varit lika intressant med en skelett-man? Måste finnas massa gubb-forskare som samlar på benbitar.  

• Anonym

Jag tror absolut att hon använt skeleletten för sexuell njutning. Men vad gör det då? Jag tycker det är sjukt att det är ett brott att ha sex med gamla benbitar.

När vi bygger en motorväg så gräver vi upp och förstör och det är helt lagligt.

• Feltryck01

Jag har inte sett intervjuerna ännu. Men klart hon tänder på ben, det har hon själv erkänt på flashback och liknande. På flashback finns det en stor tråd om henne där hon själv bemöter kritik och skvaller.

• Coxia
    Anonym skrev 2013-01-29 11:41:11 följande:
    Jag tror absolut att hon använt skeleletten för sexuell njutning. Men vad gör det då? Jag tycker det är sjukt att det är ett brott att ha sex med gamla benbitar.

När vi bygger en motorväg så gräver vi upp och förstör och det är helt lagligt.
    Jag vet inte vad jag tycker. 

Men skulle du vilja att dina ben i framtiden blir använda som sexleksaker? 
  • Anonym
    Coxia skrev 2013-01-29 11:45:11 följande:
    Jag vet inte vad jag tycker. 

Men skulle du vilja att dina ben i framtiden blir använda som sexleksaker? 
    Jag skulle inte bry mig, helt ärligt. Det är gamla ben, inte jag.
  • Anonym

Hm, bor inte i Sverige och har inte sett det där. Men visst kan man tända på udda föremål. Såg ett program för länge sen, där en kvinna tände sexuellt på staket. Hon hade ett vitt "picket fence" vid sängen, det var hennes kille, sa hon och ja, dom hade sex. Hon sa även att hennes staket, killen alltså, kunde bli avundsjuk ifall hon kollade in andra staket ute. Jag menar....hahaha, man blir ju helt mållös. Antingen är det totalt bs, eller helt enkelt tragisk sanning, dessa människor kan nog inte knyta an riktiga förhållande med folk med en puls, en som andas och kan prata ( tillbaka) Såg även ett annat program om udda människor, där det var en man som hade en sexuell relation med sin bil, en folka. Han var helt galet förälskad i henne(?) och ja, tydligen satte han på henne också, måste vart i avgasröret? Dom visade lite hur dom "made out" han tvättade henne med ordentligt med skum, sen ålade han sig på bilen, pussade på lacken osv, osv. Så, att tända på skelettdelar är nog typ samma som detta, typ, same shit, but different. Sen finns det ju folk som tänder på träd och har sex med träd, finns även ett mediskt ord för det, som jag just nu inte kommer på. Intressant är det Dick, hur en del människor tickar.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-29 11:41:11 följande:
    Jag tror absolut att hon använt skeleletten för sexuell njutning. Men vad gör det då? Jag tycker det är sjukt att det är ett brott att ha sex med gamla benbitar. När vi bygger en motorväg så gräver vi upp och förstör och det är helt lagligt.

Nej, det tycker jag inte är sjukt och jag tycker det är bra att det är olagligt. Om det nu är människo skelett, djurskelett gör väl an. Men mönniskodelar, det handlar ju om griftesfridsbrott, eller vad nu ordet var. Skulle inte vilja att nån grävde upp mina avlidna släktingars bendelar och skändade dom. Allt handlar ju om respekt för dom döda. Sverige har väl förlorat en stor del av sin tro och respekt för döden, men som tur var finns det fortfarande lagar som förbjuder sånt. Om nån skulle gräva upp mitt skelett den dan jag ligger där, så tja, klart jag inte lider, men mina levande släktingar gör nog det, ifall det kommer fram. Och, den snubben "better be hot" annars jäklar sätter jag igång och spökar! ;)
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-29 15:49:51 följande:

Nej, det tycker jag inte är sjukt och jag tycker det är bra att det är olagligt. Om det nu är människo skelett, djurskelett gör väl an. Men mönniskodelar, det handlar ju om griftesfridsbrott, eller vad nu ordet var. Skulle inte vilja att nån grävde upp mina avlidna släktingars bendelar och skändade dom. Allt handlar ju om respekt för dom döda. Sverige har väl förlorat en stor del av sin tro och respekt för döden, men som tur var finns det fortfarande lagar som förbjuder sånt. Om nån skulle gräva upp mitt skelett den dan jag ligger där, så tja, klart jag inte lider, men mina levande släktingar gör nog det, ifall det kommer fram. Och, den snubben "better be hot" annars jäklar sätter jag igång och spökar! ;)
    Men hur kan du skända någon som är död? Den personen är ju inte där längre. Jag tycker vi drar för stora växlar av detta. Förr i tiden gjorde man smycken av dödas hår, smycken av deras ben och brände resten. Inte skändade de benen?

Skulle mina ben kunna ge lite njutning till en stackars nekrofil så bjuder jag på det
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-29 18:05:15 följande:
    Men hur kan du skända någon som är död? Den personen är ju inte där längre. Jag tycker vi drar för stora växlar av detta. Förr i tiden gjorde man smycken av dödas hår, smycken av deras ben och brände resten. Inte skändade de benen? Skulle mina ben kunna ge lite njutning till en stackars nekrofil så bjuder jag på det

Ja du, du verkar ju inte ha en hum om detta vad skändning av en död betyder. Att ha sex med någons rester, är väl det ultimata? Ok om man i vissa kulturer gör smycken av sina döda för att prisa deras liv, det är väl en helt annan femma än att sno någon annans kvarlevor och masturbera med det? Va?
  • AntiNäthat

Kvinnan blev friad i Hovrätten nyligen från alla anklagelser.

Det var tydligen åklagaren som blåst upp detta oerhört efter att ha hittat nedladdat material från nätet i kvinnans dator. Hom är intresserad av både sexiologi och läran om ben. Vem laddar inte ner material av det man är intresserad av?

Det som är märkligt i denna historia är att lögnerna blir som en snöboll, det blir värre och värre ju fler som det går igenom. Som exempel kan man se inlägget här ovan av Feltryck01 den användaren säger att "skelettkvinnan"  själv sagt att hon är nekrofil på Flashback bla. Det är en ren och skär lögn, jag har varit med i den tråden och vad hon gör är att kategoriskt förneka att hon är nekrofil och lika kategoriskt håller fast vid att hon har sexologi mm som intresse. Nu när domen fallit visar det sig att hon haft rätt hela tiden. Någon på åklagarämbretet lär nog få städa av sitt skrivbord...

• Petrol
    AntiNäthat skrev 2013-10-11 12:22:00 följande:
    Kvinnan blev friad i Hovrätten nyligen från alla anklagelser.

Det var tydligen åklagaren som blåst upp detta oerhört efter att ha hittat nedladdat material från nätet i kvinnans dator. Hom är intresserad av både sexiologi och läran om ben. Vem laddar inte ner material av det man är intresserad av?

Det som är märkligt i denna historia är att lögnerna blir som en snöboll, det blir värre och värre ju fler som det går igenom. Som exempel kan man se inlägget här ovan av Feltryck01 den användaren säger att "skelettkvinnan"  själv sagt att hon är nekrofil på Flashback bla. Det är en ren och skär lögn, jag har varit med i den tråden och vad hon gör är att kategoriskt förneka att hon är nekrofil och lika kategoriskt håller fast vid att hon har sexologi mm som intresse. Nu när domen fallit visar det sig att hon haft rätt hela tiden. Någon på åklagarämbretet lär nog få städa av sitt skrivbord...
    Känns som att det här fallet har varit väldigt märkligt från början till slut, och inte minst i den aspekten att jag iallafall får intrycket av att hon verkligen inte har behandlats på ett värdigt sätt under den här tiden, lägg på alla diskutioner om fallet och märkliga spekulationer.

Jag hoppas att hon kommer få upprättelse för eventuellt begågna fel under rättegången och att hon kan gå vidare eefteråt.
Svar på tråden Skelettkvinnan