är grinig då han ska äta.
Ja, min son som nu är tre månader och en vecka har sedan en tid tillbaka blivit så knepig vid matningarna. Då man lägger honom ner i famnen och precis ska till att geflaskan så börjar han gnöla och vrida sig, man stoppar flaskan i munnen och han spottar ut den och är allmänt grining efter ett par försök och i värsta fall efter att man gungat eller gått runt mef honom medans man testar så äter han dom vanligt sen. När han först började strula så bytte jag napp, har en dr brownsflaska och jag bytte från nr ett på den till nr ett av mams dinappar. Så långt allt frid och fröjd, han äter då mer och fortare och verkar mer nöjd. Men så börjar det om igen? Byta till större hål går ej för det flödar för mycket, mam 1 tycker jag är på gränsen. Jag vet inte alls vatför han håller på så här, och det är oavsett om det gått fyra timmar sen sist han åt. Däremot är det aldrig så på morgon el förmiddagsmatningarna utan framförallt på ef och alltid vid sänggåendet. Vad tror ni det kan bero på? Han börjar alltså gnälla redan innan han fått flaskan i mun.. sen strular han någon minut upp till ett par minuter. Sen äter han bra.