Min erfarenhet när det gäller apriforce
Tänkte dela med mig om min erfarenhet vad det gäller apriforce . Hade länge försökt bli gravid men utan resultat oregelbunden mens och inga direkt pms. Antagligen ingen ägglossning då i heller kände mig helt uppgiven sjukhuset sa bara ,försök vidare. Jag kände mig inte normal min kropp funkade inte som den ska och jag var bara 25. Såg att många skrev om många olika natumediciner såklart tyckte jag det var värt att testa , provade Rosenrot som gjorde min kropp ännu mer galen hade inte mens på över 3 månader var inte så imponerad över resultatet . Försökte länge efter det,inga resultat och såklart tog det psykiskt då det inte hände något . Efter en lång tid läste jag igen om naturläkemedel och kanske skulle jag ge det en chans min mens var sen som vanligt den var mer oregelbunden än den någonsin varit . Läste om apriforce att vissa hade lyckats bli gravida trodde dock bara att dem hade haft tur. Gick och handla en burk med 30 tabletter fick ge det en chans . Börja ta dem till frukost precis som det stod (om detta inte följs är det lätt att bli illamående eller yr så viktigt att detta följs) Efter en dag kom min mens igång . Om det var tabletterna eller en tillfällighet vet jag inte . Min mens hade inte kommit igång nästa månad som vanligt, var tvungen att ta ett graviditetstest hade inga direkt förväntningar ville inte bli besviken en gång till .Lade testet åt sidan och sedan när jag kollade stod där gravid 1-2 . Blev så chockad så jag skaka så länge försökt utan resultat och nu fick vi ett plus . Jag är övertygad att det var apriforce så länge vi försökt utan resultat . Nu ligger jag här bredvid min son som är 4 månader och ångrar inte en sekund att jag provade dem . Ärligt talat trodde jag inte på det men nu kan jag bara tänka tillbaka och vilken tur att jag fick tipset . Förstår nu att felet var antagligen att min mens var helt ute och cyklade utan ägglossning antagligen hormonbrist Jag känner själv hur min kropp funkar och kände att något var fel med apriforce hjälpte det mig och få igång den igen . Nu i efterhand har jag läst lite info och läst att i Kina får dem som tips och ta detta så dem blir mer fertila . Detta är min erfarenhet av apiForce menar inte att ni inte ska prova men kul att dela med sig om något positivt :))