• Natttis

har jag fått en ättstörning

Hej jag undrar om jag kan ha fått en ättstörning. jag äter inte så mycket. jag äter frukost på jobbet. lunch middag thats it. Äter jag nått mer kanske godis till exsempel så mår jag illa senare på kvällen. innan känns det som jag gött och väll har kunna smocka i mig 2 portsoner och en massa godis. men inte nu längre för det va ett tag sen jag bestämde mig för och gå ner i vikt men nu är jag rädd att min tecknik på viktminskning har ledit till ätstörning. p.g.a att jag mår illa om jag äter för mycket och bara vill spy om jag skulle äta för mycket. det gav sinna resultat förra veckan för då åt jag gott och orka inte en hel portson. Men tryckte ner mig lite till för det va så gott och lite godis till råga. så kräktes jag dagen efter och då komm imprisip allt upp. hade det vart jag innan bantningen så hade jag inte spytt. så va tror ni har jag fått någon slags ätstörning?

• Svar på tråden har jag fått en ättstörning
  • wannaseeyoudisco

Vad tänker du när du äter för mycket eller onyttigt? Alltså mår du fysiskt illa för att du är mätt eller ovan eller mår du psykiskt illa för att du känner att du syndat och kommer bli tjock t.ex?

• Natttis

Jag mår fysist illa. jag tror jag oxså mår lite psykist illa för jag vill inte bli tjock jag är så trött på och vara tjock . jag har alltid varit lite små mullig så nu tyckte jag det fick va bra på mitt gamla jag.

Svar på tråden har jag fått en ättstörning