• Shootman

Hur ofta äter du godis?

Hur ofta äter du godis?

shootman is here today
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta äter du godis?
  • SilverEmma

När jag känner för det....vilket numera innebär allt från flera dagar i veckan till en gång i månaden.

Mitt N funkar hemskt dåligt. Barasåattnivetliksom.
  • Adonis

Svarade aldrig vilket är en sanning med modifikation. Köper aldrig godis men smakar/äter kanske någon enstaka gång i sammanhang där det finns tillgängligt.

• tahira

När jag känner för det, vilket i vanliga fall är kanske 1-2 gånger i månaden. 

Nu när jag är gravid är det dock varje dag . Äter några tuggor salklakrits så fort jag vaknar eftersom det är det enda som håller illamåendet borta tills medicinen kickar in. Utöver det blir det ingenting, dock. 

Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • La Lola

Oftast lördag (och söndag om något finns kvar).

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Biffus

Aldrig. Jag äter raw food, så det ingår inte i min kost :)

• Biffus

• mrsStatham
    Biffus skrev 2012-11-29 15:55:54 följande:
    Det finns ju iofs raw food godis..
    Bara två saker är oändliga
  • Biffus
    mrsStatham skrev 2012-11-29 15:57:59 följande:
    Det finns ju iofs raw food godis..

Om man ser färsk frukt som godis så äter jag godis till varje måltid! Dock äter jag inte alla dessa torkade "godisar" med choklad och sådant. Äter frukt- och grönsaksbasertat (eller ja, endast).
  • Vinterankan

När min sambo köper åt mig, vilket är kanske en gång i månaden. Men däremot så äter jag lite glass nästan varje dag. 

• cherrycupecake83

när ja gkänner för det, och det betyder väldigt sällan och lite! det kan gälla max 5bitar sedan är jag nöjd (plockgodis) eller 1st kexchoklad.

• häjhäj

Aldrig, jag tre lchf kost och där ingår inte godis...

• Zizzy Zimsson

Godis? Aldrig.

Chips och liknande? Någon gång i veckan. 

• Lufsan

För ofta, ojoj... Men när lilla bebisen kommit ska jag ta tag i det. Oskyldig

En dag i sänder.
Svar på tråden Hur ofta äter du godis?