• Opappan

    prank/spratt-tips

    Gokväll!

    Jag ska göra ett prank/spratt på min syster som är 20, bor hemma med mamma.

    Mammas rum är uppdelat på två våningar,

    Jag behöver lite tips på vad man kan göra för oskyldiga spratt :)

    Själv har jag ideer som att :

    Mamma är på nedervåningen och stampar riktigt hårt i golvet och SKriker "AAAJJ!!" och jag på övervåningen skriker på syster att "Syster hjälp!!!!" och så fort hon stormar upp ur sängen alldeles nyvaken (för detta är på morgonen) så mular jag henne med grädde i alminiumfoileform ansiktetnär hons ätter sin fot över tröskeln :))))

    En annan ide var att sätta en hink med vatten över ytterdörren fast det är inte så bra för då blir ju alla hennes kläder blöta och kanske hennes telefon också och det är ju inte så bra.


    även vuxna mäniskor kan busa
  • Svar på tråden prank/spratt-tips
  • Nevermore

    www.youtube.com/user/PrankvsPrank

    Den här youtubekanalen är en guldgruva. Vissa av grejerna passar kanske bara par, men något går säkert att hitta på med syrran din!

    Paintballgevär i duschen rekommenderas väl kanske inte eftersom det gör helvetiskt ont. 

  • Lady Namárië

    Jag tycker inte att sånt där är speciellt kul, men jag såg ett filmklipp dör de gjort "chokladbollar" av trolldeg (färgad med kakao, antar jag), rullat dem i pärlsocker och ställt in i kylen i väntan på att någon intet ont anande själ skulle ta sig en munsbit.

  • Opappan
    Lady Namárië skrev 2012-12-15 14:50:50 följande:
    Jag tycker inte att sånt där är speciellt kul, men jag såg ett filmklipp dör de gjort "chokladbollar" av trolldeg (färgad med kakao, antar jag), rullat dem i pärlsocker och ställt in i kylen i väntan på att någon intet ont anande själ skulle ta sig en munsbit.
    hahahaha!
  • paret

    Skär vitt suddgumm i fyrkanter och blanda det i grekisk sallad, alltid kul då nån tror de ska äta fetaost får ett suddgummi i munnen.

  • Northmountin

    Du väntar till personen du ska pranka har somnat. Sen tar du telefonen, går in på inställningar och ändrar tiden. Sen när han/hon vaknar och kollar klockan, BOOOM!

    Inser att man är sen till jobbet fast klockan är 05.00 kanske!

    ????????????????????

Svar på tråden prank/spratt-tips