• Myyy

Vilka blöjor tycker du är bäst?

Hitills har vi använt libero och pampers till vår grabb men då de kostar 120 kronor och han snart ska pottränas så tänkte jag faktiskt prova något av de lite billigare märkena. Vi får snart tillökning och tänkte även där prova ett billigare märke, annars blir blöjkostnaderna såååå höga! Vad har ni för erfarenheter av blöjor, både blöjbyxor och andra modeller? finns ju en del att välja på! tacksam för svar :)

• Svar på tråden Vilka blöjor tycker du är bäst?
  • Frontline

Vi kör enbart med Libero men ger inte så mycket som 120:- för dom
    Där vi handlar kostar dom 95:- sen så får vi hemskickat rabattkuponger lite då och då så vi ger kanske 60-70 kronor per paket...

Registrera dig på liberoklubben så får du hemskickat rabattkuponger med jämna mellanrum...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Myyy
    Frontline skrev 2012-11-25 15:02:11 följande:
    Vi kör enbart med Libero men ger inte så mycket som 120:- för dom
    Där vi handlar kostar dom 95:- sen så får vi hemskickat rabattkuponger lite då och då så vi ger kanske 60-70 kronor per paket...

Registrera dig på liberoklubben så får du hemskickat rabattkuponger med jämna mellanrum...
    tack för tipset :)
  • Scarlett

Jag gillar Tena! :) För egen del...

• Dixie

Libero har jag alltid haft till mina barn, ett paket kostar här ca 100 kr sen brukar affärerna ha erbjudanden och liberoklubben skickar ju ofta ut erbjudanden också!

• IsabellaP

Libero är bäst. Fick några prover från Pampers från BB och så men nej, gillar Libero bättre så har använt det hela tiden (bortsett från proverna) och dottern är nu snart 9 mån. Köper för 95kr/ paket då de har det priset om man har Ica-kort i vår butik (kvantum, maxi har 99kr/pkt) och brukar passa på att köpa då vi får kuponger. Gå med i Libero-klubben :)

• Krest

Willys blöjor är super. Jag älskar dem. Som liberos fast billigare. Fast som ovanstående säger så får jag också rabatt på libero ibland och då blir de billigare. Tycker inte om pampers. Och Willys blöjor har fått väldigt bra betyg av tester.

• Bling1975

På Ica Maxi betalar jag sällan mer än 69 kr för ett paket Libero om jag samtidigt handlar för 500 kr och mat ska jag ju ha. Har inte provat Willys för vi handlar inte där men Libero up & go är mina favoriter till lilltjejen på 7 månader.  Har gillat Libero hela tiden men i strl 3 läckte dem så då provade vi alla andra utan framgång.

• Myyy

Oj vad billigt ni får blöjorna! Vi bor dock i en liten "by" och här är det den lokala butiken som gäller, vilket också blir dyrare. 118 kronor kostar libero och pampers. På ica maxi, en bit härifrån kostar de 109.

Svar på tråden Vilka blöjor tycker du är bäst?