• mor 3barn

Hur många blöjor gör ni av med

Satt o lova lilla syster att göra en undersökning på hur många blöjor som går åt på en månad.
    Och hur gammal barnen är.
    Så la upp ålder och paket så man kan se i ålder har ni fler barn så får ni gärna skriva ålder och antal som svar då man inte lan ange fler svars alternativ.  

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många blöjor gör ni av med
  • jEnNiK

Dotter 8 mån. Pampers stl 4+, går åt ca 3 pkt/månad.
    Son 3,5 år. Libero up

• jEnNiK

Vad hände där?
    Libero up and go, stl 7. Går åt 1 pkt på ca två månader..

• morminmor

Dotter 2 år , pampers ca 2 paket i mån

• SegKola

1,5 årigt barn.

c.a 1 till 1-,5 mega pakk. med 84 i.

• BinaBurner

Barnet är 1,5 år och  2-3 paket i månaden går det åt här. Paketen är ju lite olika stora också beroende på märke. 120-150 blöjor går det åt per månad iaf.

• TinkyWinky

Sonen är 3 ½ år o använder blöja, men han går ändå en hel del på toaletten men ändå blir det fler blöjor nu än innan då han ej vill ha blöta blöjor. bajsar det gör han på toaletten..

så kan gå uppåt 2 paket i månaden om han vill byta ofta.. 

★°☆Kewin 9/7-09 ★°☆°★ Bf 17/2 -13☆°★
  • fågelungarna

Sonen är 16 mån. Har gått åt 2,5 paket engångsblöjor sedan han föddes. Tygblöjor och EC kan jag tacka det för. Jag räknar med att han är helt torr åtminstone dagtid inom 2-3 mån.

• Pralina 81

Använder 1-2 pappersblöjor per dygn, resten tygblöjor. Det går runt 1 paket i månaden. Dottern är 1 år.

• Yomän

Son på 2 år och 2 månader, använder libero nr 6 på nätterna, torr på dagarna så det går alltså åt ungefär 2/3 paket på en månad.

• purple box

En dotter på 4 månader och en på 18 månader. Lilla gör av med 2-3 paket willys stl 4 och stora gör av med 2 paket libero upp&go stl 5.

• Antilopen
    fågelungarna skrev 2012-12-11 22:14:52 följande:
    Sonen är 16 mån. Har gått åt 2,5 paket engångsblöjor sedan han föddes. Tygblöjor och EC kan jag tacka det för. Jag räknar med att han är helt torr åtminstone dagtid inom 2-3 mån.

Tummen upp för det! Jag tycker att du är jättehäftig. Här går det åt kanske 30-40 engångsblöjor i månaden, används enbart på natten samt om vi ska iväg och vara borta länge. Annars kör vi tygblöjor och blöjfritt. Sonen är 14 månader.
Svar på tråden Hur många blöjor gör ni av med