• honochhan67

Är ni Swingers, eller funderar på att bli det?

Vi är ett swingerpar som gärna har sex med andra trevliga mogna par om dom känns rätt.
    Finns det några fler par här som lever så? Ett par stycken vet vi av genom andra trådar (som vanligtvis har fördömande upphovskvinnor).
    Men finns det några fler här på FL?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är ni Swingers, eller funderar på att bli det?
  • The Seeker

Hur fungerar det praktiskt på klubbarna...antar att det är gratis gummi ?
    För att bli medlem,behöver man visa friskhetsintyg? (Hiv, gonnoré mm)
    Även om man har bestämt att man bara ska ha sex med varandra så kanske kåtheten tar över och man ligger med någon okänd. Eller är det bara i en porrfantasi detta händer?
    Måste man uppge sin läggning? (är själv bisexuell)
    Är nyfiken på detta med swining, så om någon vänlig själ vill ge mig info och svar blir jag glad. 

• Mr Espresso

Är operminded sexuellt och gillar att exprimentera, men swingersklubbar lockar mig inte!

• Anonym

Vi har också varit nyfikna på detta med Swingers men det som har slagit med med häpnad hur fula de de flesta par är

Rent ut sagt äckliga och snuskiga är många par med tatueringar, piercingar och annat trams

Det ända stället vi hittat någorlunda fräscha och snygga par är på www.swingersdating.se

• Anonym

jag har testat  i  många år i perioder det jag funderar på är om swing i början utav en relation, när man ännu inte känt varandra i mindre än ett år kan sabba relationen?
    Med min förre kille förstörde kvällen hela förhållandet, vi hade då känt varandra i en månad och haft en fin höst
    Jag ångrar att vi då inte stannande hemma den fredagen och myste, Jag hade under kvällen flera män och mannen blev efteråt sårad torts att det var hans fest
    Mannen emellan var jag kompis med då fungerade det, men vi gjorde det ibland

Men med en man igen , känns det livet lite riskfyllt med just könssjukdomar.Om den ene vill ha en mysig hemma kväll och den andre vill ut varje vecka sedan   påverkar det relationen. ?

Jag skulle ibland hellre vilja utveckla mera vänskap med paren , men upplever att så inte blir fallet på grund utav dold konkurrens vissa kvällar känns som en fest, där emellan känns det lite ytligt

Påverkar swingerslivet en ny relation någon med erfarenhet? 

• Anonym

forts....  påverkar swingerslivet en  ny relation eller kk relation på annat sätt än gifta par? Jag har även sett kvinnor reagera och bli sårade ett fåtal gånger, hur ofta ska man göra det?
    Finns det vaccin mot känslor eller är njutningen det centrala?

Eftersom jag provat så många gånger är jag inte helt främmande att ibland göra det
    Par som delar på sig ,hur påverkar det relationen.?  För vad jag märker är att tyvärr  att många vill dela på
    par. Ibland bjuds killen in men inte kvinnan ibland tvärtom.

• lyckligmamma87

För oss är det alltid mig ( tjejen ) dom vill Bju in men inte killen el så vill dom ha oss båda men ibland har någon bangat ur det andra paret o bara delar med sig av killen o ibland går träffen kanon osv o sen har svartsjukan kommit från dom andra osv..... Mitt råd är att ta det lugnt ta ett steg i taget.... I mitt förre förhållande hade vi öppet osv o nu i mitt nya gör vi allt ihop o det är en helt annan känsla o känns o se sin med en annan tjej än om ja bara vet om att han kanske är med en annan.... Osv.....

• lyckligmamma87

Anonym: den sidan du nämner är hel kass nog för att vi fick massa mail osv men funka ej men bc o k6 funka för oss o visst ser vissa ut som ja du finner inga ord men smaken är sim baken vissa gillar tattoos o percingar o andra inte vissa vill ha rakat andra inte o tjocka o vissa smala osv.....

• MickeN1973
    lyckligmamma87 skrev 2012-12-18 13:46:44 följande:
    För oss är det alltid mig ( tjejen ) dom vill Bju in men inte killen el så vill dom ha oss båda men ibland har någon bangat ur det andra paret o bara delar med sig av killen o ibland går träffen kanon osv o sen har svartsjukan kommit från dom andra osv..... Mitt råd är att ta det lugnt ta ett steg i taget.... I mitt förre förhållande hade vi öppet osv o nu i mitt nya gör vi allt ihop o det är en helt annan känsla o känns o se sin med en annan tjej än om ja bara vet om att han kanske är med en annan.... Osv.....
    Ni besöker inte swingerklubbar då?
  • lyckligmamma87

Inte än då vi inte har haft barnvakt o först nu jag känner mig redo/ sugen intresserad av klubbar osv...

• 100kgpappa
    Anonym skrev 2012-12-18 08:27:49 följande:
    jag har testat  i  många år i perioder det jag funderar på är om swing i början utav en relation, när man ännu inte känt varandra i mindre än ett år kan sabba relationen?
    Vi hade vår första swinger-erfarenhet ungefär 1 år efter att vi blev tillsammans, och det påverkade bara vårt förhållande positivt. Har nu varit ihop i snart 14 år, och swingar fortfarande.
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • lyckligmamma87

Vi testa 3 kant under dejtig tiden o 1 år typ efter sonen va född .

• vill gärna

Funderar på att börja swinga.

Har hittat bara en klubb i Stockholm.

Finns det fler möjligheter här?

• Frede72peppe
    Anonym (Lisa) skrev 2012-11-21 08:39:17 följande:
    Vi har offrat många timmar på BC med väldigt dålig utdelning.
    Är bättre med klubbarn där kan man knyta kontakter som man kan använda även mer privat och många klubbar har forum och funktioner där man kan skicka PM till andra medlemmar och få till trevliga privata träffar.
    BC är tyvärr förstört av massa nätrunkara och massa killar som lovar att komma på träffar men som sedan inte vågar dyka upp. Första kollen brukar vara när dom skall ringa. Hur kan man tro att en kille som inte ens vågar ringa och prata med lilla mig skall våga komma och leka i en trekant eller med ännu flera kilar och lilla jag.
    Ni verkar ju goa tjejer. Men del av landet hänger du i?
  • Frede72peppe
    Anonym (Swing Par) skrev 2012-11-21 23:53:11 följande:

Ja vi är swingers par
    Bor i Göteborg
    31 och 33år
    hon BS han hetro
    varit swingers i ca 5-6år
    Hemma klubb Wandas Swing

Besöker klubb flera gånger i månaden på olika typer av träffar
    bastukvällar, mixkvällar och parkvällar.

Vi är ej överviktiga då många tror att många swingers är det.
    Är många som oss på klubben ganska vältränade och måna om vårat utsende.

Nej fråga Olle är inte bra på sina dokumentärer om swingers.
    Vi skulle aldrig ställa upp på ett sådant program.
    De ger en totalt felaktig bild på det hela.

Kul. låter helt klart intressant..
  • Anonym (Aldrig)

Otänkbart. Nu och för alltid.

• Anonym (Vi swingar)

Vi är swingers, vi är båda bisexuella.

Vi har ännu aldrig varit på en swingers klubb men är något vi pratat om tillsammans att vi vill uppleva.

alla par har vi träffat via bodycontact och visst har vi träffat på par där det verkligen inte funkat eller klickat. vi ser swingers livet som en extra krydda i vårt sexliv. 

• Anonym (Negativ)

Jag har swingat, men jag får erkänna att det var inte min grej. Alls. Fast jag träffade min sambo där, det var inte hans grej heller. Så första gången såg jag att han var lika obekväm som mig, så tog med mig honom ensam i ett eget avskilt rum. Nästa gång lämnade vi våra respektive dåvarande partners där och gick ut och tog en fika istället. 

• Wattie

Vi har partnerbyten med några par/vänner men vet inte om vi kallar oss swingers för det🤷🏻

Svar på tråden Är ni Swingers, eller funderar på att bli det?