Amning & Bröllop
Hej!
Jag har ett problem. Det är så att jag nyligen fött barn & min svägerska & hennes sambo ska gifta sig i mars, då är min son 4 1/2 år. Dom vill inte ha några barn alls på sitt bröllop, har till viss del respekt för det (alltså barn som inte ammar längre). Vi har två töser som är 5 år & snart 3 år, så dom har inga problem att vara hos morfar & hans fru, men hur gör jag med min son?
Jag är inte alls intresserad av att lämna bort honom så tidigt när han behöver mamma som mest. Jag ammar honom fullt ut & tycker det är väldigt känslomässigt att lämna honom så tidigt.
Sedan är jag & min pappa & hans fru inte bästa polarna för tillfälligt. Och skulle det uppstå problem med min son så skulle min pappa aldrig ringa efter mig & det gör mig oxå orolig för då vet jag inte om han mår jätte bra när han är hos dom under den tiden jag är på bröllopet.
Allt känns väldigt olustigt just nu & jag köper det att äldre barn inte behöver komma på bröllopet, men HALLÅ dom barn som ammar då? Hon har inga egna barn så hon förstår inte riktigt känslan att lämna bort sitt barn så tidigt, dessutom vet hon hur jag känner angående mina barn......
Hjälp mig...............snälla.............