Ofostrigt v 12, allvarligt, hur mkt "grejs" kan det komma ur en??
Jag vågar inte gå och lägga mig, det här är ju helt sinnessjukt! Jag har haft tre missfall tidigare och fick konstaterat ofostrigt för ett par veckor sen. Har sen dess fått två veckor av hopp att låta kroppen sköta det själv för att slippa skrapning. De andra missfallen gick aldrig längre än till v 7, så de var rätt milda. Iaf i jämförelse med detta...
Det är ju ofostrigt som sagt, så det finns ju inget där. Men gyn sa att hinnsäcken och allt såg ut att vara normaltstort så kroppen producerade hormoner som om ett embryo fanns. Jag skulle nu ha varit i v 12.
För ca en timme sen gick jag på toa och då kom en rätt stor klump ut, tyckte jag då. Den var kanske fem cm lång och två cm bred. Trodde att det var över och att smärtan skulle släppa... Men nej, nu kom det säkert FEM GÅNGER detta, alldeles nyss! Det bara vällde ur mig! Vad sjutton! Vad kan det vara, samlas det mkt blod osv? För allt det där kan väl inte vara hinnsäck?? Och tror ni det är slut nu? Har fortfarande lite mensvärk, känns som den är rätt konstant och den borde väl minska om nu allt är ute?
Jag blev rätt chockad, var helt oförberedd! Och nu är jag rädd för att det ska bli mer, så jag vågar inte lägga mig... För det där vill jag inte få i sängen, ingen binda i världen kan rädda madrassen från det där.