• emba

Okej att klippa henne på natten?

Hej på er! 
    Idag när min dotter kom hem med en kompis ( som ska sova över inatt! ) så såg jag att kompisens hår var väldigt slitet och såg gräsligt ut! Så jag frågar ju så klart om jag skulle klippa till det lite. Men hon svara artigt; Nej tack.
    De hade ganska brott iväg, så jag tror hon sa nej bara för de var lite stressade.
    Tänkte såhär.. att om jag klipper henne inatt så märker hon ju inte det om hon sover. Och hennes mamma kommer ju säkert bli glad! (är ju dock inte utbildad, men kan ju inte vara så svårt!?)

Tycker ni det är okej att jag klipper kompisen när hon sover?
    Kram! 
  • Svar på tråden Okej att klippa henne på natten?
  • Saheell

Men man klipper väl inte andras barn när man inte fått tillåtelse av mor eller far och inte när barnet sover, emot hennes vilja?! Är du knäpp?

• power

Tycker du ska tatuera henne också när hon sover.

• Mercurialis
    emba skrev 2012-11-11 09:56:47 följande:
    Japp, blev faktiskt bra hoppas hon blev nöjd! :)
    Så gränslöst!
    Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • viseversa
    Mercurialis skrev 2012-11-11 10:08:24 följande:
    Så gränslöst!
    Äh detta är ju bara påhitt såklart=)
  • emba

HALLÅ? Isåfall är det ni som är knäppa! Jag gjorde henne en tjänst! Om 2 veckor fyller hon år! Blev som en tidig födelsedags present! Och hon skulle ju inte se klok ut om hon såg ut så på sitt kalas liksom! Hon blev chockad när hon vaknade! kan man säga! Blondin! Lite små lockar liksom inte krull mer fina lockar. Klippte henne till brösten ungefär! Ser mycket bättre ut asså!!

• Mercurialis
    viseversa skrev 2012-11-11 10:09:52 följande:
    Äh detta är ju bara påhitt såklart=)
    Jag diskuterar företeelsen som sådan. Eventuella trollspekulationer håller jag mig borta från.
    Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • PetraD

Hur kan man ens tänka på att klippa håret på någon annans barn utan tillåtelse och dessutom när sover....

• Saheell
    emba skrev 2012-11-11 10:18:07 följande:
    HALLÅ? Isåfall är det ni som är knäppa! Jag gjorde henne en tjänst! Om 2 veckor fyller hon år! Blev som en tidig födelsedags present! Och hon skulle ju inte se klok ut om hon såg ut så på sitt kalas liksom! Hon blev chockad när hon vaknade! kan man säga! Blondin! Lite små lockar liksom inte krull mer fina lockar. Klippte henne till brösten ungefär! Ser mycket bättre ut asså!!
    Och där kom det. Språket av en 14-åring. Danke Schön. 
  • Minion
    Saheell skrev 2012-11-11 11:41:23 följande:
    Och där kom det. Språket av en 14-åring. Danke Schön. 
    Sjalbärande vandrande snutt? Yes box!
  • KimPossible

Skrivet av samma användare som ville låsa in sin 16-åring för att hon inte skulle ha en pojkvän, eftersom så små "barn" inte ska pussas och hålla handen. Just sayin'...

Drömmer 

• matildasofia
    Mercurialis skrev 2012-11-11 10:08:24 följande:
    Så gränslöst!

emba skrev 2012-11-10 22:07:23 följande:
    Hej på er!  Idag när min dotter kom hem med en kompis ( som ska sova över inatt! ) så såg jag att kompisens hår var väldigt slitet och såg gräsligt ut! Så jag frågar ju så klart om jag skulle klippa till det lite. Men hon svara artigt; Nej tack. De hade ganska brott iväg, så jag tror hon sa nej bara för de var lite stressade. Tänkte såhär.. att om jag klipper henne inatt så märker hon ju inte det om hon sover. Och hennes mamma kommer ju säkert bli glad! (är ju dock inte utbildad, men kan ju inte vara så svårt!?) Tycker ni det är okej att jag klipper kompisen när hon sover? Kram! 

Skulle du själv vilja vakna upp med nyklippt hår? HAHA
Svar på tråden Okej att klippa henne på natten?