• Anonym (Laila)

IVFare, hur tidigt grav.testade ni er?

jag har testdag den 18e och är idag på ruvardag 6. Vågar inte riktigt testa ännu men är nyfiken på hur tidigt ni andra IVFare testade er. 

• Svar på tråden IVFare, hur tidigt grav.testade ni er?
  • Anonym (-08)

Jag vågade inte testa förrän tre veckor efter ET för jag visste att proggisarna kunde skjuta på mensen rätt länge för vissa. Har aldrig gravtestat innan BIM f.ö heller. Kommer mensen kommer den ju,annars finns chansen att man är gravid. Med ett levande barn återstår dock än att se när det blir...

• nilla78

Tänk på en sak - om du tagit ovitrelle i samband med ÄP, den kan ge positivt utslag på gravtest i... tror... typ 10 dar!

• EwMa

2 veckor efter dom satte in äggen

• Anonym

Jag testade på BIM, dvs 12 dagar efter embryotransfer (2 dagars embryo), då var det neg!
    Två dagar senare, dvs 14 dagar efter embryotranser var det positivt!

• Hemliga damen

Anonym- jag testade minus idag, dag tolv. Får nog köra på med medicinen och testa igen om två dagar!

• Anonym (Zio)

Jag testade två dagar efter klinikens rekommendation, vågade inte riktigt tro på det utan väntade en vecka och tog ett nytt test som också visade positivt och först då ringde jag kliniken och meddelade resultatet.

• Hemliga damen

Anonym(Zio) och vad var klinikens rekommendation? Bara nyfiken. Jag testade dag 14 och det var neg. Sen testade jag ännu en gång dag 16 för att vara på den säkra sidan.... Mina var tredagars.

• Anonym (Zio)

Det var att testa efter 14 dagar. Så länge jag inte blödde hade jag hoppet kvar och därför ville jag inte testa. Hade jag inte varit gravid hade jag helst inte testat alls utan väntat på blödningen istället.

Svar på tråden IVFare, hur tidigt grav.testade ni er?