Periodisk fasta - Nån mer?
Nån mer här inne som håller på med periodisk fasta och vill följas åt och peppa varandra? =)
Nån som är nyfiken?
periodiskfasta.com/
Nån mer här inne som håller på med periodisk fasta och vill följas åt och peppa varandra? =)
Nån som är nyfiken?
periodiskfasta.com/
Kan man göra sånt "ibland"? Jag är sockerberoende och har dragit ner mina måltider och 2-3 mellanmål till tre mål och mår jättebra. Vissa mornar är jag helt enkelt inte hungrig, så då låter jag bara bli att äta. Mår bra fram till lunch då jag har normal hunger och äter normal portion.
Åh vilken "jobbig" blogg du länkade till. Den var inte alls så lättöverskådlig och informativ vid första anblick jag hade hoppats på... Får googla istället.
Och , tillägg till mitt inlägg - jag bälgar i mig te innan lunch. Det gör jag även om jag äter frukost.
Hej på er!
Ifall ni vill ha en översikt om periodisk fasta så har jag skrivit ganska uttömmande om det på min blogg här: http://www.styrkelabbet.se/periodisk-fasta/
Kika gärna in och lämna en kommentar! ;)
Jag käkar enligt periodisk fasta och har gjort det i ca 3 månader. I början var det lite kämpigt på morgnarna med hungern men nu när kroppen har vant sig så är det perfa. Jag kommer att fortsätta så länge kroppen och psyket mår bra av det.
Älskar periodisk fasta! Mår otroligt bra av det
Härligt! Jag fastar ca 24h.. Ca 2ggr i veckan blir det. De dagar jag inte fastar försöker jag inte äta innan kl 12.kör så här lite extremare nu ett tag nu för att försöka bli av med lite mage.