• Anonym (Hinsehäxan)

Jag har suttit på Hinseberg fråga vad du vill!

Jag går emot alla er som hatar "fråga mig trådar" enbart för att jag vet att många har en skev bild om svenska fängelser och är nyfikna på hur det egentligen fungerar.

Så fråga på!!

• Svar på tråden Jag har suttit på Hinseberg fråga vad du vill!
  • puss

Är det bättre än att leva på soc att sitta inne?
    Jag vet att det är en generell fråga.

• puss
    Argbiggan1984 skrev 2013-05-03 18:59:45 följande:
    Nä man vill aldrig vara utan sina barn och framför allt inte sitta inne
    vet inte. är barnen vuxna får de väl hälsa på på helgen, ungefär så ofta som man skulle träffas ändå.
    Easy cum easy go
  • Anonym (Parkbänk)

Har du suttit på Hinseberg? I så fall satt du bra där?

• AnjaNi

Hej "Hinzehäxan",
    Om jag vill komma i kontakt med dig lite mer personligt, hur når jag dig då?
    hälsningar
    Anja

• Anonym (.)

Fann det någon Råbert Eriksson under din tid som jobbade där? Om ja, hur va han och har du någon koll på varför han fick sluta med omedelbar verkan. Har tyvärr inte koll på vilken roll han hade. Kraftig man, lite rödlätt. Väldigt tacksam för svar

• Anonym (Trög)

Vänta lite nu är det bra kvinnor som sitter där? Kan inte vara så värst många

• Anonym (Trög)
    Anonym (Trög) skrev 2021-07-19 16:03:13 följande:

Bara kvinnor menar jag
  • Anonym (W)
    Anonym (Trög) skrev 2021-07-19 16:03:13 följande:

Vad är poängen med att ta upp gamla trådar med twisten tjejer och kriminalitet? Du har gjort det med en hel drös trådar idag.
  • Anonym (Anonym)

Vet någon om vad detta är för byggnad inne på Hinseberg? Är det där dom intagna sitter eller är det för personalen? Någon som vet? 
Svar på tråden Jag har suttit på Hinseberg fråga vad du vill!