Helt plötsligt äl trots aldrig spontan mens?!?
Hej
Jag har sedan 16 gått på ppiller för att få mens. Har aldrig någonsin fått spontan mens el äl! Jag har två barn och de blev till med hjälp av pergotime, och ganska lätt med. Även om jag har slutat med ppiller emellan så har jag bara varit utan mens.
Efter mitt andra barn började jag med ppiller ganska snabbt, slutade med dessa för 1,5-2 månader sen. Nu helt plötsligt har jag haft spontan äl!!! EFTER alla dessa år!
Hur jag vet?
Jo, jag får fruktansvärd smärta när jag har äl! det tog 2 dagar innan jag fattade vad som gjorde ont nere i magen! Kom på i lördags när jag hade som mest ont att jag hade en cb digatlägglossningstest kvar och testade. Visst fan var det positivt! Kunde inte tro mina ögon! kollade mina flyttningar och visst var de trådaktiga och genomskinliga! Nu har jag jätte ont i brösten och smärtan i magen är sedan igår som bortblåst!
HAR NÅGON MER RÅKAT UT FÖR DETTA!? kan det hända att mina äl och mens helt plötsligt börjar fungera?!
Hade varit underbart att slippa ppiller!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-06 12:27
Hade oskyddat sex i lördags dvs dagen innan äl, innan jag testa med äl test och visst att det var på g!
Tror inte att jag blir gravid men...han kom ju i mig :/
Dottern är bara 16 mån