• Grodan74

Hjälp tror jag blir tokig snart!!

Är en tjej på 38 som nu fått 11 missfall på snart 2 år. Bor en bit utanför uppsala så jag tillhör väl akademiska sjukhuset.. Ringde dit i dag då jag står på väntelista för utredning av missfall och har stått där sen i juni nu men får inte komma dit då det inte har några tider..
    Då är min fråga till er vart skall man vända sig för att få hjälp??? Har varit i kontakt med linne kliniken men de utför ju bara ivf och det är ju inte det som är mitt problem.
    Håller på att ge upp då jag inte vet hur länge till jag orkar kämpa så snälla hjälp mig om ni kan.... 

• Svar på tråden Hjälp tror jag blir tokig snart!!
  • Hjärtefröjd

Lider med er efter alla era missfall...

Vänd dig till Anette Sjösten på Läkargruppen Viktoria i Stockholm. Hon gör grundliga MF-utredningar och är bra att ha och göra med.

Varför får ni inte göra MF-utredning på Akademiska förresten?

• Grodan74

Tack för tipset men får nu komma till enköping där de har en jätteduktig tjej som forskat inom detta skall dit den 20/11 så de känns kanon... Jag får ju komma till Ackis men de vet inte när de kan ge mig en tid därför söker jag mig till andra ställen då jag inte blir yngre och efter 39 så får jag ingen hjälp från ackis..

• Annica P

Fy f-n för så många missfall och svårigheten att få hjälp. Jag har inga tips då jag inte bor i din landsände. Vill bara skicka en kram och pepp, det funkar ändå för många till slut. Jag hade 5 MA under fyra år innan min nu två-månaders dotter kom till världen.

Svar på tråden Hjälp tror jag blir tokig snart!!