För sonen var det, att det började rätt tidigt, 8 dagar när första "skrik/gråt attacken" kom, spände sig och drog upp benen mot magen, sen fick han utslag på handleden, sen hade han väldigt mycket problem med gaser, diarré (alltså om vi hade vanliga engångsblöjor så läckte de varenda gång, spelade ingen roll vilket märke), sen att skriken var alltid ungefär samma tid om kvällarna men på dagarna var det olika tider (var alltid på dagarna också) och de blev bara mer och mer och de var inget som hjälpte.
Sen när jag uteslöt mjölkprotein så tog de TVÅ dagar innan han var som en helt annan bebis, problem med gaser, ja men då räckte de med sempers magdroppar.
Men vårt BVC tyckte (och tycker) att allt är heeelt normalt. (Dock har hon gett konstiga/felaktiga råd till mååånga som går där) Att han slutade skrika, de sprutade inte bajs, utslaget bleknade en del har inget som helst samband med att han inte får i sig mjölkprotein längre. De gångerna vi har provocerat (och han oavsiktligt i sig) så har han skrikit som en stucken gris efter 20min och sen fortsatt i drygt 45min-1timme å sen varit ledsen i 1-2 dagar efteråt.
När du försöker ge henne ersättning, använder du flaska eller kopp? De ena kan ju funka om inte de andra gör de.