Halloween fest med krav på utklädnad...
Jag älskar att gå på fest och att klä upp mig, och likaså gör mannen min. Men varken han eller jag tycker om att klä ut oss och nu är det dags för Halloween igen! Även i år är vi bjudna på fest där de i inbjudan uttryckligen säger att vi förväntas vara utkkädda och helt ärligt, ingen av oss har någon vidare lust att gå, eller gå på festen vill vi ju väldigt gärna men att klä ut oss känns bara jobbigt! Att inte gå är inte ett alternativ då det handlar om en födelsedagsfest för en väldigt nära släkting som vi redan sagt ja till. Och att inte komma utklädda är inte heller det ett alternativ så frågan är nu vad vi ska klä ut oss till?
Någon som har tips på något som är enkelt och billigt men tillräckligt utklätt för att passa in på fest där alla andra kommer att ha lagt ner mycket tid och pengar på sina kläder. Sen ska vi ju även åka kommunalt till och från festen, så att sticka ut allt för mycket är vi inte så sugna på...
Och är det verkligen så att det bara är vi som är tråkiga och tycker det här med att klä ut sig är jobbigt och krångligt?