Bumsann skrev 2017-09-22 13:35:33 följande:
Hej, måste få lite råd.. hoppas nån svarar trots att det är så gammal tråd ????
Jag och min sambo har var tillsammans i 4år. Under den tiden har vi aldrig använt skydd, låter oansvarigt, men jag har något hormonproblem som tydligen är en faktor till att jag är ofrivilligt barnlös. (Har varit till olika läkare som inte vet orsaken men på någotvis ändå kan säga att jag har svårt att få barn)
Men då kommer vi till dehär med blödning vid ägglossning, jag har bara haft det en gång tidigare och nu har jag fått det igen o denna gång är jag nu på fjärde dagen med blödning. Inte mycket, men färskt. Öm är jag också..
Jag såg blödningeb som en bekräftelse att denna månad har jag verkligen ägglossning och myste till det med sambon.
Men för första gången nånsin så gjorde det ont när han sprutade i mig, har aldrig varit med om något sådant varken med han eller någon annan.
Jag vet att sex aldrig ska göra ont, men kan på någotvis se det som något positivt? Tänkte i och med att det aldrig har hänt och jag har aldrig blivit gravid?
Någon som varit med om detta?
Tacksam för svar :)
Känner igen mig sååå mycket i det du skriver, har aldrig upplevt de förut heller med min nuvarande kille eller men andra tidigare. Min nuvarande kille o ja har försökt få barn i mer än 2 år nu och inget är fel på någon av oss.
Any Way, min senaste ÄL hade vi sex och de gjorde super ont, ville bara gråta och kunde knappt röra mig efteråt. Efter att varit hos barnmorskan för undersökning visade det sig att ja hade en cysta som han hade råkat ha sönder och att de var därför de gjorde ont. Så kolla upp det du med ifall du är orolig :)