Manual till briax freeway?
finns det någon som har manualen till britax freeway. tänkte köpa en sådan i helgen men hon hade ingen manual och vill ju ha de annars får jag nog skita i den stolen?
finns det någon som har manualen till britax freeway. tänkte köpa en sådan i helgen men hon hade ingen manual och vill ju ha de annars får jag nog skita i den stolen?
Här kanske finns nåt
www.britax.se/kundservice/support
ne det verkar inte finnas där
Heter den bara britax freeway eller har den nått mer namn?
nee hion sa bara att det var en britax freeway
Hittade detta på en annan sida...
På Britax hemsida så står det "Behöver du en äldre manual kan vi skicka den till dig, men vi behöver veta produktens namn och godkännande nummer. Skicka ett email till Service.se@britax.com
Hur gammal är barnstolen förresten?
Det ska vara en 06
Fins det ingen som har n manual som kan skicka den via mail eller n[got_
Vet inte om denna kan funka, den är på engelska
www.babys-mart.co.uk/videos_and_guides/user_guides/Britax_Freeway_user%20guide.pdf
Jag har manualen till den! Kan maila dig den om du vill till kvällen
Monteras inte Freewayen på samma sätt som Highway och Maxway? De tillhör väl samma serie? Isf kan du hitta monteringsanvisningar på youtube. Ett tips är att kontrollera att stödbenet är tillräckligt långt innan du köper stolen. Vi skulle få låna en Highway I men stödbenet nådde inte ned i golvet som det skulle slutade med att vi fick låna en Highway II istället.
Är det stor skillnad? Vi har bokat transfer med kids-on-board i Thailand och de använder tydligen Freeway. Jag är kanske lite paranoid men är det en okänd person som fäst stolen vill jag gärna kunna kontrollera att den sitter rätt och i värsta fall korrigera. Jag har erfarenhet av Hi-Way II och Max-Way