• Anonym (Binyfiken)

Ha sex med samma kön utan att se dig själv som direkt bi?

Jag är lite nyfiken på att höra från er som inte direkt räknar er som bisexuella men som ändå kan tänka er att ha sex med någon av samma kön. Ja kanske man kan kalla det för att vara bi. Själv kan jag tänka mig att ha sex med en tjej men jag ser mig inte direkt som i för det. Har också träffat en del män som inte tänder på män men som ändå kan tänka sig sex med män.

Jag ser det mer som att vara gränslös i sin sexualitet. Hur ser ni det? är det helt enkelt att ni gillar sex och kan även sträcka er till att ha sex med samma kön eller hur resonerar ni?

• Svar på tråden Ha sex med samma kön utan att se dig själv som direkt bi?
  • Anonym (Vore Nice om vi ett par st)

Domare som vill man eller kvinna. ä välkomnandet tycker jag ringa bara 072045093 3 ses 22:30?

• Anonym (FinaKarolina)

Älskar män, tänder på män och har bara legat med män. Någon enstaka gång har det hänt att jag känt en oväntad men stark attraktion till kvinnor jag mött. Det de haft gemensam är en liten aning maskulin utstrålning, jag tror det är det jag gått igång på. Någon gång skulle jag gärna testa, mest av nyfikenhet. Sex är skönt så varför inte vidga vyerna? Jag är säker på att det inte skulle göra mig till bi.

• Anonym (Tjej)

Jag är heterosexuell, gift sedan några år, varit tillsammans med samma man i 15 år.

För ett par år sedan väcktes nyfikenheten att ha sex med en tjej. Mest för att jag älskar sex ;)

För ett år sedan hade jag just det - sex med en tjej, eller ja, trekant med min man och en tjej. Jag och tjejen hånglade ordentligt sedan slickade och pullade hon mig till orgasm.

Jag slickade henne aldrig, utan smekte henne till orgasm.

Ser mig absolut inte som bi pga detta.

Dessutom - nu har jag haft sex med en tjej, och det är inget jag kommer göra igen.

• Virrepannan

Jag fick ett erbjudande om att vara med på en trekant tillsammans med en kompis och hans fru. Frun var, liksom jag, nyfiken på tjejsex, och jag tänkte att gör jag inte detta nu så kommer jag att ångra mig.

Jag har till och från varit tänd på tjejer, så jag kände att detta var ett ypperligt tillfälle att känna efter "hur bi jag egentligen är". Slutsatsen i detta läget är att jag inte är det alls, för det kändes inget särskilt, även om jag är jätteglad över att ha fått prova lite av varje under ordnade former.

Jag tänder fortfarande på fina bröst och rumpor, men att utifrån det kalla mig bi är jag inte så säker på. Sen är det självklart inte säkert att det hade kännts likadant med en annan tjej. Troligen inte, men det är svårt att sia om i detta läget.

netza skrev 2012-11-17 18:51:13 följande:

Hur kan man har sex med folk man inte är attraherad utav? Och är ni attraherade ja då är ni självklart bi, men det är ni nog ändå om ni vill ha sex med samkönade. Jag som straight skulle aldrig kunna se mig ha det.

Ja tänder på brudar o suga
    Anonym (man) skrev 2012-11-10 12:17:42 följande:

Vill bli smekt av en kille/man i bastun,en hemlig dröm jag har..

har du bastu nära (
    litenkuk1958 skrev 2017-04-19 09:16:46 följande:

Jag har inga problem med sex av samma kön är du intresserad?

Hur gammal

. Jag hur gammal
    litenkuk1958 skrev 2017-04-19 09:16:46 följande:

Jag har inga problem med sex av samma kön är du intresserad?

Hur gammal

. Jag hur gammal
  • Anonym (Mr Perfect)
    Anonym (Binyfiken) skrev 2012-10-11 12:16:55 följande:

Jag är lite nyfiken på att höra från er som inte direkt räknar er som bisexuella men som ändå kan tänka er att ha sex med någon av samma kön. Ja kanske man kan kalla det för att vara bi. Själv kan jag tänka mig att ha sex med en tjej men jag ser mig inte direkt som i för det. Har också träffat en del män som inte tänder på män men som ändå kan tänka sig sex med män.

Jag ser det mer som att vara gränslös i sin sexualitet. Hur ser ni det? är det helt enkelt att ni gillar sex och kan även sträcka er till att ha sex med samma kön eller hur resonerar ni?

Jag ser det som att inte våga erkänna att man är bi...
  • Anonym (Bisexuell kille)
    Anonym (Mr Perfect) skrev 2017-06-13 08:42:50 följande:

Jag ser det som att inte våga erkänna att man är bi...

Visst är det så. Jag har aldrig haft något emot homosexuella (har flera sådana vänner), men jag har haft väldigt svårt att förlikas med att jag är bisexuell. Förnekat det länge.

Tror vissa anser att man inte är bisexuell om man inte vill ha ett förhållande med nån av samma kön. Själv gillar jag inte att gosa/kyssas med män, men sex går bra. Kan inte se mig i ett vanligt förhållande med en man heller. Men självklart är jag bisexuell trots detta.
  • Anonym (Mr Perfect)
    Anonym (Bisexuell kille) skrev 2017-06-13 10:28:44 följande:
    Visst är det så. Jag har aldrig haft något emot homosexuella (har flera sådana vänner), men jag har haft väldigt svårt att förlikas med att jag är bisexuell. Förnekat det länge.

Tror vissa anser att man inte är bisexuell om man inte vill ha ett förhållande med nån av samma kön. Själv gillar jag inte att gosa/kyssas med män, men sex går bra. Kan inte se mig i ett vanligt förhållande med en man heller. Men självklart är jag bisexuell trots detta.
    Tänkte lite liknande när jag var ca 30..

Har bara känslor för kvinnor. 'Gosar' inte med män men kan 'hångla' i samband med sex. Gillar även främst sex med män när min fru är med...
    Men eftersom jag har sex med mön och kvinnor kallar jag mig bi..
  • Anonym (simplemind)

Vet inte vad jag är. Alltid blivit kär i tjejer. När jag var i 20 års åldern började jag fantisera om killar. Experimenterade med några st, flera år senare. Jag fantiserar ofta om män, men vill ha förhållande med en kvinna. tanken på män kan komma när som helst. Som nu, satt och kollade möbler och sökte på maskulint. Då pirrade det till... Kyss

• Anonym (nånting)

Förstår inte riktigt varför man strävar efter att sätta en etikett på sin sexualitet. Sexualiteten är ju ett slags spektrum och kan se ut nästa hur som helst, ens preferenser kan dessutom förändras med tiden.

Jag kan bli attraherad av både män och kvinnor (är kvinna själv) och kan tänka mig sex med en kvinna men jag vill enbart vara ihop med män.  

• Gung Ho
    Anonym (Binyfiken) skrev 2012-10-11 12:16:55 följande:

Det beror på att man inte vågar utmana sin egen svenneheteroidentitet helt enkelt. Inte svårare än så.
  • Robert 832

Finns flera uttryck utöver att vara bi. Bisexuell eller biamorös och säkert fler som jag inte tänker på.

Räknar mig som varken eller eftersom jag inte blir kär eller tänder på män.

Däremot finns det massor av scenarior i vilka fler män är inblandade som jag tänder på och då kan det bli rätt ohämmat.

• Anonym (Krister)

Jag är man som älskar att suga massor av kuk, svälja sperma och få den där bak. Gärna med flera män på en gång, men jag ser mig som 100 % Hetero.

Svar på tråden Ha sex med samma kön utan att se dig själv som direkt bi?