• Gossii

Stockholms folk ???!! Vart är ni=) nu blir det kaffereep

Kom igen nu samlar vi ihop lite Stockholms folk i alla åldrar Så vi lär känna nya människor och skapar nya vänskapsrelationer=D

Själv är jag 23 år, bor i Sollentuna med min sambo på 25år som jag ska gifta mig med 2013, vi har en hund på
    9 månader rottis/schäfer Troja heter hon. Jag pluggar på distans och är Dagmatte till en dvärg pinscher. 
    Så som ni märker älskar jag hundar=) Har inga barn, då vi vill vänta till efter bröllopet.

Älskar hundar, schäääkja roompa någon gång på krogen, fika, prata, träna osv.

Kom igen några stycken kan vi nog bli?=D 

• Svar på tråden Stockholms folk ???!! Vart är ni=) nu blir det kaffereep
  • Jordubbenröd
    Gossii skrev 2012-10-20 20:50:35 följande:
    Vad hände med alla?
    Här är jag ;)

Ja... Vad hände med tråden? Vi som hade det så trevligt!

• MrC
    Gossii skrev 2012-10-16 18:43:07 följande:
    men vad surt! Lite diskriminerande =( surt å behöva åka upp till norrland igen. 
    Det svänger snabbt i den här branschen. Har nu fått veta att familjen som hyr min lya har fixat annat och jag får tillbaka min lya från 1 dec. Jag flyttar tillbaka 3 dec. Nu är jag extremt glad.

Fika?
  • Saga09

Åh vad kul får man hänga på? Jag är 36 ( känner mig som 25... hmm) och bor i Huddinge med man, dotter (3 år) och en skygg katt :) jobbar just nu i hotellbranschen och har mun arbetsplats i city :)

• Celes

MrC: Yeey!  
    Decemberfika då eller?

• Gossii
    Saga09 skrev 2012-10-20 23:45:47 följande:
    Åh vad kul får man hänga på? Jag är 36 ( känner mig som 25... hmm) och bor i Huddinge med man, dotter (3 år) och en skygg katt :) jobbar just nu i hotellbranschen och har mun arbetsplats i city :)

Klart du får hänga på:) vet dock inte vad som hände med tråden:-/ Verkade som alla försvann?:(
  • MrC
    Celes skrev 2012-10-21 19:36:17 följande:
    MrC: Yeey!  
    Decemberfika då eller?
    December? Så får det bli!
  • Celes

Hur är det med alla?  
    Vill vi ha en träff i december, eller hur blir det? 

• MrC
    Celes skrev 2012-11-13 18:40:11 följande:
    Hur är det med alla?  
    Vill vi ha en träff i december, eller hur blir det? 
    December blir bra. Söndagar brukar folk ha minst bokat.
    16'e december är föreslagit.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Gossii

Jag är på den 16dec, beror dock lite på om jag jobbar eller inte (praktik) ska jobba minst en helg, kan ju vara den. Men om inte så är jag på!

Vart? sollentuna? 

• strojes

Snubblar in här... Verkar vara en kul tråd!

Sollentunabo, 3-barnsmamma, gift, 37 år gammal

• MrC
    Gossii skrev 2012-11-15 12:46:02 följande:
    Jag är på den 16dec, beror dock lite på om jag jobbar eller inte (praktik) ska jobba minst en helg, kan ju vara den. Men om inte så är jag på!

Vart? sollentuna? 
    Enklast inne i stan. På Kungsgatan/Drottninggatan finns några fik. =)
  • Celes

Den helgen har jag kalas och grejer att ta hand om. Kanske att jag kan komma loss på för- eller eftermiddagen iofs.

• MrC
    Celes skrev 2013-01-17 00:45:13 följande:
    Dog tråden?
    Vi har fikat ihjäl oss....Förvånad
  • Celes
    MrC skrev 2013-01-18 10:24:26 följande:
    Vi har fikat ihjäl oss....Förvånad
    Skål
Svar på tråden Stockholms folk ???!! Vart är ni=) nu blir det kaffereep