• Gossii

Stockholms folk ???!! Vart är ni=) nu blir det kaffereep

Kom igen nu samlar vi ihop lite Stockholms folk i alla åldrar Så vi lär känna nya människor och skapar nya vänskapsrelationer=D

Själv är jag 23 år, bor i Sollentuna med min sambo på 25år som jag ska gifta mig med 2013, vi har en hund på
    9 månader rottis/schäfer Troja heter hon. Jag pluggar på distans och är Dagmatte till en dvärg pinscher. 
    Så som ni märker älskar jag hundar=) Har inga barn, då vi vill vänta till efter bröllopet.

Älskar hundar, schäääkja roompa någon gång på krogen, fika, prata, träna osv.

Kom igen några stycken kan vi nog bli?=D 

• Svar på tråden Stockholms folk ???!! Vart är ni=) nu blir det kaffereep
  • Jordubbenröd
    Gossii skrev 2012-10-20 20:50:35 följande:
    Vad hände med alla?
    Här är jag ;)

Ja... Vad hände med tråden? Vi som hade det så trevligt!

• MrC
    Gossii skrev 2012-10-16 18:43:07 följande:
    men vad surt! Lite diskriminerande =( surt å behöva åka upp till norrland igen. 
    Det svänger snabbt i den här branschen. Har nu fått veta att familjen som hyr min lya har fixat annat och jag får tillbaka min lya från 1 dec. Jag flyttar tillbaka 3 dec. Nu är jag extremt glad.

Fika?
  • Saga09

Åh vad kul får man hänga på? Jag är 36 ( känner mig som 25... hmm) och bor i Huddinge med man, dotter (3 år) och en skygg katt :) jobbar just nu i hotellbranschen och har mun arbetsplats i city :)

• Celes

MrC: Yeey!  
    Decemberfika då eller?

• Gossii
    Saga09 skrev 2012-10-20 23:45:47 följande:
    Åh vad kul får man hänga på? Jag är 36 ( känner mig som 25... hmm) och bor i Huddinge med man, dotter (3 år) och en skygg katt :) jobbar just nu i hotellbranschen och har mun arbetsplats i city :)

Klart du får hänga på:) vet dock inte vad som hände med tråden:-/ Verkade som alla försvann?:(
  • MrC
    Celes skrev 2012-10-21 19:36:17 följande:
    MrC: Yeey!  
    Decemberfika då eller?
    December? Så får det bli!
  • Celes

Hur är det med alla?