• OppositeYou

Blir du spammad när du startar en ny tråd?

Blir din tråd besökt av någon/några som skriver irrelevanta inlägg? Någon som uppenbarligen skriver saker för att provocera eller förstöra?
    metrobloggen.se/oppositeyou/

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Blir du spammad när du startar en ny tråd?
  • Themis

Nej?

Om att välja man: Den som nöjer sig med skit får sällan blommor. /Themis
  • OppositeYou
    lövet2 skrev 2012-10-05 20:58:35 följande:
    Nej, inte nuförtiden. Det var vanligt förr däremot.
    Ok,skönt att höra. Hur bemöter man det? Jag försöker att "lägga locket på", men det är ju sååå frestande att tjafsa emot...Skrattande
    Kan man på något sätt markera att nu vill jag inte få in mer inlägg från tex "Miss Mystic River" i min tråd?
    Jag menar, "Miss Mystic River"  kanske har massor av bra saker att skriva i andras trådar, men inte just i min.

• lövet2
    OppositeYou skrev 2012-10-05 21:05:44 följande:
    Ok,skönt att höra. Hur bemöter man det? Jag försöker att "lägga locket på", men det är ju sååå frestande att tjafsa emot...Skrattande
    Kan man på något sätt markera att nu vill jag inte få in mer inlägg från tex "Miss Mystic River" i min tråd?
    Jag menar, "Miss Mystic River"  kanske har massor av bra saker att skriva i andras trådar, men inte just i min.

Är inläggen irrelevanta, så anmäler jag dem som OT. Om de inte är OT utan bara irriterande, så ignorerar jag dem.
  • Themis
    OppositeYou skrev 2012-10-05 21:05:44 följande:

Mitt råd är att du bara ignorerar i så fall, alt. anmäler inlägg som är OT/tjafsande mellan övriga i tråden.
    Om att välja man: Den som nöjer sig med skit får sällan blommor. /Themis
  • La Lola

Spammad?
    Näe.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anton Chigurh
    Blir du spammad när du startar en ny tråd ???

Nää, verkligen inte, eftersom när jag startar trådar är det alltid i ämnen som är synnerligen aktuella, intressanta, samhällsekonomisk analytiska, och engagerande i allra högsta grad. Och så handlar dom om mig oftast, och då brukar folk visa sig från sin bästa sida. Så nä, ingen sperma i mina trådar....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Severus
    Anton Chigurh skrev 2012-10-06 00:01:00 följande:
    Blir du spammad när du startar en ny tråd ???

Nää, verkligen inte, eftersom när jag startar trådar är det alltid i ämnen som är synnerligen aktuella, intressanta, samhällsekonomisk analytiska, och engagerande i allra högsta grad. Och så handlar dom om mig oftast, och då brukar folk visa sig från sin bästa sida. Så nä, ingen sperma i mina trådar....

Piece of cake to get rid of a piece of shit...
Svar på tråden Blir du spammad när du startar en ny tråd?