• elwen

what a fuck ....gör man så eller???

var på lekplatsen i dag med min dotter
    där var fyra andra barn och två mammor , mammorna satt typ 5 meter från lekplatsen och rökte , non stop
    inget emot att röka men måste man göra det där barn leker liksom
    men det var inte det som var problemet
    deras barn lekte och ropade på dom konstant , ingen av mammorna reagerade alls utan satt kvar
    efter ca en timme så hade ungarna ramlat , bråkat skrikit och slagits utan att mammorna ens lyft på sina rövar.
    barnen var i åldern 2-5 år.
    när två av barnen slås så reser sej en mamma äntligen på sej och säger att dom ska gå hem om dom inte ger sej , sätter sej ner igen och när jag går förbi med min dotter ( på väg hem igen) så säger hon att jag inte ska tro att dom inte bryr sej om sina barn.
    ja sa bara jaha och då sa hon att hon hade problem med ryggen och dyl sen vände hon sej till den andra mamman och började prata om sjukvården , ungarna bråkade fortfarande 
    detta är ingen troll tråd
    undrar bara om detta är vanligt beteende

• Svar på tråden what a fuck ....gör man så eller???
  • krompa

Ja, det är vanligt... Jag har varit med om samma sak flera gånger i denna byn, på olika lekplatser.

• YokohamaNr2

Japp har också varit med om det, mest störigt är när de inte orkar lyfta på rövarna utan bara skriker på barnen från där de är. Mycket underligt beteende

• Duckan

Aldrig upplevt detta. Jo, jag har sett nån enstaka ta en cigarett precis utanför parken, men inte med det ignorerat sina barn.

Svar på tråden what a fuck ....gör man så eller???