• Anonym (undrar)

konstigt resultat av RFSU

Lägger tråden här då ja vill va anonym tills jag vet till 100%.

när jag vakna imorse slogs jag av ett starkt illamående och mensvärk. Vet ej när jag har BIM då jag har PCO men borde vara runt Bim nu. hursomhellst åkte jag till ica å köpte ett pkt RFSU gravtest och kunde inte vänta då ja e så nyfiken av mig så testa på en gång trots att ja inte hållt mig mer än en time, och efter ca 20 min blir hela relutat rutan rödflammig och sen dyker de upp ett ljusrosa test under.... men vågar man lita på de? Är de pos lr fel på testet??

• Svar på tråden konstigt resultat av RFSU
  • Emmut

Ser ut som du doppat det för långt eller att det är fel på testet.

Det där går inte att lita på, dessutom är 20 min inte inom testtiden

• Erica

Har inte doppat över maxlinjen och endast i fem sekunder som de står på förpackningen. Nej 20 min är inte utanför test tiden då det står att man ska kolla inom 30 min. Skiter i anonymiteten då detta förmodligen är falsk pos ändå :(

• Emmut

Oj är det så lång testtid på RFSU Förvånad Brukar vara typ några minuter...

Men visst, man kan ju ana ett streck under allt de där rödflammiga, men inget man skulle våga lita på. Det ser ut som färgrester...så garanterat fel på testet tyvärr.

Ta ett nytt test för säkerhets skull! :) (helst digitalt)  

• MillaPo

Jag har fått så där på 2 RFSUtest o jag var inte gravid. Litar inte alls på deras test! tyvärr...

• Erica

Ne verkar inte som de va pos för mig heller :( trist när de blir så, för man kan ju inte hjälpa att man blir så himla hoppfull :(

Svar på tråden konstigt resultat av RFSU