Ska jag fråga om lov innan jag dejtar killen?
Jag har träffat en man genom en tjejkompis. Egentligen har vi egentligen inte pratat så mycket med varandra men vi verkar både intresserade och jag hade velat träffa honom och se vad som händer. Och förresten är han så fruktansvärt attraktiv!!! :D Den här killen och min tjejkompis har väl haft något på g för länge sedan men hon sa att det inte funkade mellan dem. Jag skrev till henne efter att jag träffat henne och honom förra veckan och skämtade och sa att jag drömt våta drömmar om honom, då frågade honom om hon skulle ge mitt nummer till honom men jag svarade inte riktigt på det. Efter att ha tänkt lite (mycket) på honom de senaste dagarna så vet jag inte varför jag inte sa ja där!
Iallafall pratade jag och han lite igår och ha frågade om jag ville följa med till hans föräldrars lägenhet vid havet, han skulle ändå sitta där och jobba hela helgen men sa att det kunde bli lite ödsligt... Jag hade gärna velat åka dit imorgon men gör jag helt fel om jag inte kollar med tjejkompisen först? Och visst borde jag åka och hålla honom sällskap, det värsta som kan hända är ju att vi har trevligt ihop :)