Jaaa,äntligen.
Trodde aldrig att denna dag skulle komma. VI HAR FÅTT BARNBESKED idag. Vi ska bli föräldrar. Är så glad så vet inte vart jag ska ta vägen, vill skrika ut min lycka. // Jessica
Trodde aldrig att denna dag skulle komma. VI HAR FÅTT BARNBESKED idag. Vi ska bli föräldrar. Är så glad så vet inte vart jag ska ta vägen, vill skrika ut min lycka. // Jessica
Ok, till helgen ska vi åka till Ullared, som jag längtat efter att äntligen få handla kläder och saker till vårt barn
Åh vad kul med en vända till Ullared! :)
Har ni fått uppdaterad information om lillkillens stl och längd/sko-stl? Eller är det lite äldre uppgifter?
Nej, man blir aldrig färdigshoppad Men jag har gett mig själv köpförbud nu tills vi är hemkomna!! :)
Vad roligt med Ullared! Vi var där i augusti och shoppade loss! Så kul!!!
Strawberryshortcake: nej vi har inte fått reda på exakt va han har för sko och klädstorlek, men längd och vikt. Men dom uppgifterna skulle komma snart.
Hjärtat längtar: jo ibland måste man stoppa sig själv, ingen ide och köpa för mycket, eftersom de växer så fort tyvärr, hehe.
Ja, svärfar och svärmor ska med dit och shoppa
Till Ts: Hur lång tid ungefär tar det innan ni kan åka och hämta honom? Om jag förstått det rätt så är det "bara" domstolen ni väntar p nu innan ni kan åka?
De säger att man brukar få åka 3 månader efter man fått BB, men då det infaller vid jul för vår del så tror BFA att vi får åka i januari.
Ok. Spännande! Snälla tro nu inte bara att jag är alltför korkad nu men vi pratar väl Slovakien fd Tjeckoslavakien?
Många GRATTIS från ytterligare en Slovakienfamilj.
Berla: tack så mycket. Är det nyligen ni adopterat därifrån eller hur gammalt är ert barn?
Vi har varit hemma i tre år. Vår dotter var tre år när vi hämtade henne.
Ok vet du om barnet får vårt efternamn när det kommer till Sverige eller måste man vänta tills det är färdigt i svensk domstol efter 9 månader? Samma fråga ang om man vill byta tilltalsnamn, kan man göra set direkt eller måste man vänta?
Vad man missat när man inte kollat FL på länge!! GRATTIS!!! :)
Tack så mycket.
Åh grattis!!!
Tack så mycket.
Nu tycker jag det är dags för FLEEER barnbesked från Slovakien!! :)