• therese 88

Föräldralediga i Växjö

Hej allihop :)
    Jag är nyinflyttad i växjö med min sambo och vår son som snart fyller 1 år. Jag ska vara föräldraledig fram till januari och undrar lite vad det finns att göra på dagarna. Öppna förskolor och så vidare. Vore ju kul för både mig och lilleman att träffa lite likasinnade. Min sambo studerar så vi bor i teleborg på campus. Någon mer "student-fru" kanske som har lite tips på aktiviteter?

M.v.h

• Svar på tråden Föräldralediga i Växjö
  • fluu
    therese 88 skrev 2012-09-18 23:02:01 följande:
    Jag är nyinflyttad i växjö med min sambo och vår son som snart fyller 1 år. Jag ska vara föräldraledig fram till januari och undrar lite vad det finns att göra på dagarna. Öppna förskolor och så vidare. Vore ju kul för både mig och lilleman att träffa lite likasinnade. Min sambo studerar så vi bor i teleborg på campus. Någon mer "student-fru" kanske som har lite tips på aktiviteter?

M.v.h

Hej! Jag bor med sambo och en 8-månaders på öster och känner mig hopplöst ensam som föräldraledig.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • Tussilago86

Hej hej! Jag är också nyinflyttad i Växjö! Med en son på 14 månader. Är dock student och har en student-man haha. Har dock väldigt mycket ledig tid och vill hemskt gärna göra saker. Behöver inte nödvändigtvis alltid involvera barn och karlar...! Hör gärna av dig!

• fluu

Jag är det i varje fall,vet inte om du menade mig :P

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • Almiz79

Hej! Vet inte om det är aktuellt längre, men jag har precis flyttat till Växjö och skulle gärna lära känna lite nytt folk!

• Jessica 868
    therese 88 skrev 2012-09-18 23:02:01 följande:

M.v.h

Jag har precis flyttat till Åseda med min man och lilltjej på 4 år (snart). Känner ingen här, så jag är också intresserad av att träffa nya människor.
Svar på tråden Föräldralediga i Växjö