Faktamamman skrev 2013-03-08 20:23:08 följande:
GrimbartStrike...Tur att du har fixat lite "oberoende" fakta åt oss vanliga dödliga från Pampers då...

Vet inte vad du fick röd rumpa och salva ifrån, men jag antar att du inte är dummare än att du förstår skillnaden i att bota en åkomma som barnet har (i röd rumpa fallet hjälper kanske potatismjöl eller inotyol tex.) och att dagligen gnida in hela ungen i diverse kemikalier "just for fun"?
Ja du...
Oberoende information betyder att den INTE är sponsrad av en blöjtillverkare..... att leta på olika ställen/ källor och sedan dra slutsats - i tidigare tråd hänvisade jag till svar jag fått ifrån Pampers istället för att hitta på som du verkar göra... Internet har gett oss en skattkista med info, leta på du bara!
Du nämner inotyol men det är också en kemisk substans.... potatismjöl (och liknande talcpuder) skapar grogrund för bakterier i slemhinnor - nej tack!
Dessutom gnider jag inte in mitt barn i kemikalier varje dag, ännu ett svar som du hittat på. Jag använder en rad olika blöjtyper och blöjlösningar.
Tråkigt att du bara kör "my way or the highway!", lite dumt kanske.
Jag förstår faktiskt inte alls vad det är du skriver?
Vad har jag hittat på? Att jag undviker Pampers pga vad de har i sina blöjor? Att jag undviker onödiga kemikalier i den mån jag kan? Jag har aldrig påstått att du smörjer dina barn med kemikalier dagligen, vad fick du det ifrån? Jag har däremot skrivit att jag inte gör det.
Och någon tidigare tråd vet jag inget om.
Däremot har du i ditt tidigare svar refererat till ditt svar från Pampers, för att i näst andetag sätta dig på en väldigt hög häst från vilken du hånande pekat på oss andra och gått loss om "oberoende källor".
Väldigt underligt beteende. Hur ska du ha det liksom?
Som sagt, jag förstår inte vad det är du skriver. Blandar du ihop olika trådar och/eller personer kanske?