• hilda93

Söker unga föräldrar i jönköpingslän!

Hej, jag är en tjej på 19 år som har en dotter på 10 månader, jag, min sambo och dotter bor i ett samhälle ca 40 min från Jönköping . Söker föräldrar i ungefär samma ålder som har barn som man kan parta med och kanske till och med ses någon gång :) Skulle vara skönt att ha någon/några att dela saker med :)

• Svar på tråden Söker unga föräldrar i jönköpingslän!
  • Riica

Alltså, hade ju värkar hemma i kanske 1 dygn men jag tyckte inte de var så farliga. Så ville inte åka in, till slut så bestämde vi oss för att åka på en kontroll, och tur var väl det. För halvväggs fram till sjukhuset får jag krystvärkar och när jag kommer in på förlossningen så tar det inte mer än 12 minuter innan jag har henne i min famn :)

• AnnahojNesnej

Gud vad häftigt! Är så kul att se hur olika det kan vara! Hon hade bråttom ut då med andra ord :)

• Riica

Ohja, det roliga var att när jag ringt in bad de mig vänta på vattenavgång. Som tur var gjorde jag inte det, för vattnet gick inne i entrén på förlossningen :)

• hilda93

Jaha vad kul :) har du fb, så kan vi lägga till varann där om du vill? :)

• jaqu3liNe

heter jaqueline eriksson på fb, har två stycken så lägg till båda så accepterar jag från den som används :D

Svar på tråden Söker unga föräldrar i jönköpingslän!