Om jag vill göra ngt ör jag det! Är hon självisk?
Tjena allihopa, Sitter här och en relativt ny användare. Har en tjej som säger saker som: om jag vill göra ngt gör jag det. Medans jag lägger stor vikt på att allt ska vara ömsesidigt och från två håll. Själv tycker jag att hon är en envis och självisk människa. Men jag skulle vilja höra andras råd, både tjejer och killar. Med all mening ska en tjej få resa, fika, gå på fester osv... Men vissa tillfällen så som religösa högtider eller liknande borde hon väl acceptera att inte gå på just den festen. Men nej då blir jag kallad en kille som vill låsa in henne... .? Sen finns det dagar bara för att jag tycker inte som henne blir hon arg och säger saker som du är inget. Du har inget jobb som andra killar med fast lön. Sen säger hon jag tappade kontrollen. Observera alltid händer liknande nedsättande saker. Jag hoppas på en bättre dag, att hon ska förstå sina misstag och lära sig men jag har bara blivit besviken och nu är det hon som säger att jag bara klagar, jag vill se henne ledsen, jag trycker ned henne! Jag säger då snälla ge mig grunder till dina ord... För att jag kan inte se dessa saker.men inga grunder kan jag få. Senast sa hon ska vi på fest? Då eftersom jag och hon är muslim, då jag mer religös, sa jag inte denna gång pga ramadan nästa går vi på som blir ungefär 1 månad om inte två. Hon sa okej... Då efter två tre dagar säger hon. Min kompis vill att jag ska gå så kommer att gå med min kompis kanske. Jag förklarade att hon borde inte gå nu då ramadan inte är slut. Hon sa jag fastar inte vf ska jag inte gå, förklarade lugnt att respektera denna gång bara... Hon gick ändå.... Jag blev faktist besviken och sa att hon tog sin väns ord före mig, hon tog sin glädje före mig och jag inte klarar av det så mer... Hon sa saker som att om hon vill göra saker så gör hon. Att jag vill låsa in henne... Hon tar saker så konstigt. Hon kan inte förvänta sig leva med mig om hon bara gör som hon vill utan respekt till den andre, som att jag sagt gå aldrig. Jag reste inte med mina vänner för att hon sa gör inte vill att vi ska resa tillsammans. Sa okej utan tvekan... Vf blir jag behandlad så orättvis. Vad säger ni om det här? Just nu är hon den som är arg på mig och säger jag klagar, hon är värd bättre? Jag ner värderar ingen men jag klarar inte av ett förhållande där båda inte har samma rättigheter! Sen bäst av allt är detta...