• Anonym

Tjocka vita flytningar.... Gravid?

Upptäckte idag att det var massa vita tjocka (som tjock lotion) flytningar i trosan. 
    Och fullt med kladd (ursäkta) i underlivet.
    Brukar inte ha såhär före mens.
    Är ca nio-tio dagar efter ägglossning och försöker bli gravid.
    Kan man få såna här flytningar om man blivit gravid?

• Svar på tråden Tjocka vita flytningar.... Gravid?
  • Anonym (fjärilen)
    181110 skrev 2013-03-23 15:04:57 följande:
    Oj, läste lite fel.
    Har bim- 1 idag :)

Wow har du symtomer ???
  • Anonym

Jag har de senaste månaderna fått sådana. Eller så kanske jag alltid har haft dem men inte lagt märke till dem innan jag började försöka få barn. Är alltså inte gravid. Denna månaden var det extremt mycket, men har testat negativt idag på bim-1 så antar att det inte var något denna gången heller.

• 181110

Förutom flytningarna så har jag börjat få större aptit och bröstvårtorna ömmar jätte mycket, men inte själva brösten.

• Anonym (frågande)

Ursäkta att jag kanske ställer världens dummaste fråga, men när man har sex massor för att bli gravid (varannan dag )

Hur fasiken ser ni skillnad på sperma och sekret som normalt kommer dagen/dagarna efter och flytningar???

• 181110

Jag och min pojkvän bor inte ihop och det är några mil mellan oss, så vi har sex varannan vecka/helg. Så nu har vi inte haft sex på ca två och en halv vecka och jag har lite svårt att det är spermier som "runnit" ut.

Kanske inte mycket till svar.

• Anonym (3-barnmamma)

Jag har haft vita krämiga , lotionaktiga flytningar tidigt under mina graviditeter.
    Har fått det även nu. Jag hade min pillermens med första dagen den 24/2 och slutade därefter med pillerna och nu sitter jag och väntar på mensen, typ... Kände efter på livmodertappen idag men den är helt stenhård och sitter långt ner, under mina tidigare graviditeter har den känts mer mjuk och liksom "svampig".
    I övrigt så har jag haft alla tänkbara symtom, illamående, småont i livmodern, fick rejäl molvärk igår ihop med ont i svanken men det försvann igen, trötthet. Det är bara att vänta och se.

• Anonym
    Anonym (frågande) skrev 2013-03-23 19:29:22 följande:
    Ursäkta att jag kanske ställer världens dummaste fråga, men när man har sex massor för att bli gravid (varannan dag )
    Hur fasiken ser ni skillnad på sperma och sekret som normalt kommer dagen/dagarna efter och flytningar???
    Lägg i vatten.
    Spermier löses upp, ägglossingsflytning blir en klump. 
  • Anonym (undran)

Jag har också börjat få vita flytningar. Funderar på om jag är gravid eller om det är något annat. Känns som om jag har lätt urinläckage men det är vita flytningar. BIM -7 idag. Vi försöker men jag vågar inte hoppas.

• Anonym (Hoppsan)

Hur har det gått för alla ? Var ni gravida eller kom mensen eller fick ni ett plus? Har själv riktligt med tjocka vita flytningar men ska ha mens imorgon..Planerar ej barn men vet dock ändå att vi lyckades pricka in Äl den här månaden ... och skulle det vara en bebbe i magen så är det självklart älskad och välkommen! :)

• mimo01

Jag har samma Bim -6 idag, ömma bröst och flytningar inget annat symtom. Har försökt sedan mars inklusive ett mfl vecka 10 så jag vågar inte hoppas. Är så jobbigt samma visa varje månad. Man världen på att testa sig överdriver alla symptomen får upp hoppet och sedan kommer mensen... Denna månad är skillnaden bara flygningarna som känns lite överdrivna, som lotion på pappret? Lycka till alla ni i samma sits,

• Anonym (Hoppsan)

Min mens kom idag på Bim+3 .. Precis när jag gick på toa för att ta ett tedt så kom tantröd..samtidigt som jag fick en lättnad då vart jag på ett konstigt sett besviken .. Mimo01: Håller tummarna för att du får ditt plus .. Förstår precis känslan med besvikelsen och tänkamdet på alla symtom.. fick vänta i 2år innan jag plussade med min äldsta :/ Kram och lycka till

• mimo01
    mimo01 skrev 2013-11-18 20:41:53 följande:

Jag har samma Bim -6 idag, ömma bröst och flytningar inget annat symtom. Har försökt sedan mars inklusive ett mfl vecka 10 så jag vågar inte hoppas. Är så jobbigt samma visa varje månad. Man världen på att testa sig överdriver alla symptomen får upp hoppet och sedan kommer mensen... Denna månad är skillnaden bara flygningarna som känns lite överdrivna, som lotion på pappret? Lycka till alla ni i samma sits,

Wow detta är månaden jag plussade med min dotter bara gick förbi kommentaren när jag e inne för att jag försöker på nr 2 såg jag den och tänkte att det är ju jag, så jo flygningar e ett tecken och det har jag nu igen! Håller tummarna för oss alla vi får bf juli 2016 nu ???? lycka till
  • Anonym (Hoppas också bfjuni16)
    mimo01 skrev 2015-10-16 17:35:08 följande:
    Wow detta är månaden jag plussade med min dotter bara gick förbi kommentaren när jag e inne för att jag försöker på nr 2 såg jag den och tänkte att det är ju jag, så jo flygningar e ett tecken och det har jag nu igen! Håller tummarna för oss alla vi får bf juli 2016 nu ???? lycka till
    Hur gick det för dig mimo01? Var flytningarna ett tecken även denna gången? =)

Har själv haft jättetjocka, vita flytningar sedan ägglossning och hoppas såklart.
  • eessica

Hej!

Jag hade äl för 5 dagar sedan och har haft sex varanan dag ca. Har haft i två dagar ett tjockt vitt geggigt klet i trosan.

Jag gjorde en abort för några månader sedan och ångrade mig så vi försöker på en bebis till nästa år.

Kan man hoppas på ett plus så tidigt eller ska man vänta och se?

• Linnö

Min mens har hoppat över 11 dagar nu och har också fått vita krämiga flytningar , dock hade vi sex dagen före bim och sen kom mensen inte helt enkelt. Graviditetstest visa negativt men kan det vara för tidigt för att det ska ge utslag ?

• Anonym (Www)

Försöker bli gravid efter ett MA i v.14 (bebbe hade gått bort i v.10).
    Har anmärkt på att jag senaste veckan har haft vita lotion liknande flytnignar varje dag. ganska rikligt vissa dagar, mindre andra. Så brukar jag dock inte ha det. Har även konstig molvärk i livmodern+äggstockar.  BM-5 idag. hoppfullt att hitta denna tråd där fler upplever dessa flytningar som ett tidigt tecken! Vågar inte hoppas på för mycket! 

Svar på tråden Tjocka vita flytningar.... Gravid?