• Hoppashoppas

Hur långt efter är det +

Hej
    Jag har nu haft mitt tredje missfall. Å livet känns just nu inte så roligt. Men jag har en lite fundering å det är hur lång tid efter ett missfall visar de possitivt när man gör ett grav test? Någon som har någon erfarenhet. Dem kunde nämligen inte säga när jag va till sjukhuset sist om det va ett missfall eller om det är ett utomkvädes havandeskap.. Känns bara som om man vill att allt ska bli som vanligt ingen så att man kan börja mysa å hoppas igen...

kram kram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-01-26 20:42:11:
    Ingen som vet?

• Svar på tråden Hur långt efter är det +
  • stina 76

upp till 9 veckor enl vad jag hört

• Bunny

HEj, hade ett mf v 8 i höstas, testade neg redan 2 dagar efter mf, hade ett mf till nu i onsdags, v6. Testade negativt redan idag lördag. Men det kan variera. Har också haft 3 mf nu, inom ett år. Men vi jobbar vidare. Men visst är det påfrestande mentalt. Lycka till!

• Herus

Skickar dig massor med kramar...
    Har själv haft 3 mf..

Ser att det va ett par dagar sedan du skrev.. Hur är det nu..??
    Du kan alltid be om att får göra ett blodprov två dagar i rad.. då ser dom om din hcg höjs eller sänks..

Massor med kramar till dig.. Vet att det känns hopplöst ibland.. Men en dag så stannar våra plus i magen.. jag lovar. Kram kram
    Hör av dig om du behöver prata med nån som gått igenomsamma sak..

• mammsen66

Hej...och ledsen att det inte blev nåt den här gången. *kramkram*
    Jag hade mf i v8, den 15/2 började det blöda. Men sen visade VUL att det bara var 4+2 egentligen. Har fortfarande + på cb efter snart 3 v.

Svar på tråden Hur långt efter är det +