• Webbredaktör Annelie

Vilken dokusåpa vill du vara med i?

Nu börja hösten på riktigt. Skolorna drar igång och semestern är slut.
    Även tv-tablåerna börjar fyllas med nya spännande program. Flera "gamla" dokusåpor tar i höst plats i rutan tillsammans med några nyheter. Vad sägs om den gamla favoriten Farmen eller första säsongen av svenska Prodject Runway.

Vilken dokusåpa skulle du vilja vara med i om du fick välja?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken dokusåpa vill du vara med i?
  • En struts
    råttfångaren skrev 2012-08-20 22:49:02 följande:
    Jag gillar project runway men med tanke på att jag måste kolla i instruktionsboken varje gång jag ska trä symaskinen så tror jag att jag skulle vara mindre pinsam i sveriges mästerkock. Jag skulle visserligen inte ha en chans där heller, men under tiden jag förlorade skulle jag kunna ha mycket trevligt bland en massa ny köksutrustning och roliga råvaror!
    I o f s Projekt runway skulle jag ju också kunna tänka mig om jag hade talangen. Ingen blottning av folks vardagsliv på det där osmakliga sättet, utan här är det ren kunskap och talang som sätts på prov.
  • Themis
    En struts skrev 2012-08-20 23:43:02 följande:
    I o f s Projekt runway skulle jag ju också kunna tänka mig om jag hade talangen. Ingen blottning av folks vardagsliv på det där osmakliga sättet, utan här är det ren kunskap och talang som sätts på prov.
    Eeek. Jag tror ärligt talat att jag hade tyckt Robinsson var mindre jobbigt än en del av grejerna de har gjort....
    För övrigt anser jag att anonyma i trådar om harmlösa ämnen bör ignoreras.
  • EllanEriksson

Sveriges Mästerkock.. Idol har jag redan försökt komma med i.. Det gick åt helvete. Fick inte ens träffa riktiga juryn...

Sen så finns det ju nån tävling för konstnärer som dem visar på SVT, inte svenskt dock, den skulle inte vara fel.
    Eller Project Runway om jag hade kunnat sy xD

• Khaleesi

Om jag inte har helt fel, så är Project Runway såpan för modeskapare. Där skulle jag vilja vara med. Inte för att jag har några ambitioner, men det skulle vara kul att få vara kreativ med tyg dygnet runt några dagar, och få se vad man går för.

Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • Gretella

Farmen utan tvekan Farmen. Leva som på stenåldern med en bunt djur skulle passa mig bra.

• Gammelsmurfen

Bachelorette! Tänk att ha 20 snygga killar som tävlar om just mig!

Camp Molloy har jag aldrig hört talas om. *Googlar*. "Varje dag ställs de inför nya utmaningar" läste jag och stängde ner sidan. Näh usch. Då väljer jag hellre Paradise Hotel och ligger vid poolen hela dagarna.

• Trust me

Håller med smurfen. Stå i smoking och dela ut rosor till amerikanska bambibrudar och i övrigt mest göra sånt de inte kan visa på TV. Sweet!

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • En struts
    Gammelsmurfen skrev 2012-08-21 11:05:11 följande:
    Bachelorette! Tänk att ha 20 snygga killar som tävlar om just mig!

Camp Molloy har jag aldrig hört talas om. *Googlar*. "Varje dag ställs de inför nya utmaningar" läste jag och stängde ner sidan. Näh usch. Då väljer jag hellre Paradise Hotel och ligger vid poolen hela dagarna.
    Och knullar runt som en galning i tv, umgås med hjärndöda bimbos och urkorkade kendockorsamt överleva tillvaron allmänt med rena alkoholister, som de flesta är där.
  • EnGladPingvin

Sveriges Mästerkock då jag är lite småkär i Per och de verkar få lära sig så himla mycket, men om jag ska vara ärlig hade mina nerver nog inte klarat att ens hacka lök i tv så det får nog gå bort. Robinson hade kunnat vara ett alternativ, skulle behöva gå ner några kilo. Å andra sidan är jag inte så bra på intriger så jag hade nog blivit utröstad snabbt. Kanske får bli Farmen istället. Gillar bondgårdsliv och har för mig att det var ganska sköna människor med där.

• EllanEriksson
    En struts skrev 2012-08-21 11:44:09 följande:
    Och knullar runt som en galning i tv, umgås med hjärndöda bimbos och urkorkade kendockorsamt överleva tillvaron allmänt med rena alkoholister, som de flesta är där.
    Men det skulle vara skoj och sitta vid poolen o garva för sig själv åt hur dumma dem är xDD
  • Thaleya1

Top Model, om man får utseendet på köpet.

Alltså talangerna som krävs i programmen hade jag lätt valt Top Model. Därefter Mäster kock. Project Runway eller American Idol.

Förresten hade jag nog valt America Idol först, om jag fick en bra sångröst med, för då hade jag nog blivit miljonär.

Får man inte talangerna som krävs hade jag inte velat vara med i nått utav programmen, varför skämma ut sig i tv då?

• melicia

Nån som vet vart såpan med mig sänds? Norge?

• USA111

Brukar va snygga killar med i farmen

Svar på tråden Vilken dokusåpa vill du vara med i?