Hej! Nu har vi fått vagnen och hunnit testa den några gånger. Tycker den är jättefin men det första jag reagerade på var att den kändes så skranglig i sidled, tycker liksom att för nästan 3000 spänn så borde man få nåt som känns stabilare...? :-/ fast å andra sidan har jag ingen erfarenhet av paraplysulkys, det är kanske så de brukar kännas, och jag antar att man får göra avkall på den stabila känslan för att få en liten och lätt vagn! Sedan tycker jag även att sonen sitter lite dåligt, benen hänger rätt ner för det går inte att fälla benstödet separat. Det fälls alltså bara upp när man fäller ryggstödet i liggläge. Men men en ihopvikt filt under rumpan och lite hårdare åtdragen sele så sitter han ok! Med bara sonen i så tycker jag vagnen rullar bra. Däremot hade jag med den på shoppingtur en dag, och det gör jag aldrig om... Med varukorgen fullproppad och en massa kassar hängande på handtagen var den i princip omöjlig att styra. Framhjulen gnisslade högljutt och vägrade rotera pga tyngden, så varje gång jag skulle svänga fick jag gå fram och sparka på framhjulen så att de skulle hamna åt rätt håll, haha... xD En annan negativ sak var regnskyddet man fick med, TOTALT VÄRDELÖST SKRÄP! Men jag bytte till mitt universalregnskydd jag har till Brion så var det problemet ur världen. Några rent positiva grejer med vagnen är att sonen sover skitbra i den, den är trängre (smalare) än vår gamla Briovagn och har en mer täckande sufflett, så det blir mer "ombonat" och "gömt" att sova i den. Det var också sååå skönt att åka buss med den, tog typ ingen plats alls! Har alltid sån ångest när jag åker buss med andra vagnen för den är så stor att folk knappt kommer förbi när den står på tvären i bussen. Gracon är även väldigt lätt att fälla ihop tycker jag. Sammanfattningsvis så tror jag att det är en bra extra-/resevagn (får se, ska ut och resa snart) men om ni köper den, förvänta er ingen robust, smidig shoppingvagn för det är det inte
hoppas detta var till nån hjälp!