Jag orkar inte med detta längre..
Jag orkar inte med den här känslan i kroppen längre, det blir bara värre och värre för varje gång som jag ser mina negativa grav.tester..
Är helt darrig i kroppen, gråten ligger och trycker på och jag vill bara lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv. Enda anledningen till att jag sitter uppe är min sambo. Vill inte bryta ihop framför honom, för det skulle då göra minst lika ont i honom att se mig ledsen..
Mars 2011 slutade jag med p-piller. Sedan dess har jag fått stå ut med en mens som kommer när den känner för det, dvs - aldrig. December 2011 hade jag haft mens 3 gånger sedan mars.
Innan jag började med p-piller var min mens regelbunden, 28 dagar och var väldigt punktlig på klockslaget.
I början på det här året sökte jag läkarhjälp, fick utskrivet primolut för att få igång mensen. Hjälpte inte ett skit.
Fick remiss till gyn, inga fel hittades, förutom att jag har "för fina äggstockar som kan strula till det"..
Nu har jag gått igenom 5 omgångar med Pergotime, det vägrar ta sig. Det enda positiva har varit att min mens dykt upp på 30:e dagen, nästan på minuten vid lunchtid.
Igår var det bim, men ingenting. Ingen mens, inget plus.
Känner mig samtidigt så frustrerad. Det krävdes bara ett dumt oskyddat, avbrutet ligg på fyllan, så var jag gravid. Detta är nu några år sedan. Gjorde abort. Nu blir jag straffad för de.
Funderar nu på hur jag ska komma över detta. Orkar inte försöka längre. Måste hitta på något att göra som för bort mina tankar. Vet inte om jag orkar med den sista omgången Pergotime. Att påbörja en utredning med min sambo är inte aktuellt, han vill inte.
Sambon är borta väldigt mycket då han jobbar på annan ort. Vet inte hur jag ska klara av ensamheten sen när hans semester är slut..
Ville väl mest skriva av mig..