Miss S skrev 2013-06-26 06:05:43 följande:
Hej alla nya och gamla! :)
Gör som Solrosen 83 och hoppar in här lite snabbt. Var med nästan från starten av tråden och fick min PCO diagnos i aug-12 började då med Provera + Pergo och efter tredje kuren lyckades vi äntligen plussa! Jag är nu gravid i vecka 36 och kan knappt själv fatta ännu att vi lyckades och att jag ska bli mamma om 4 veckor(?!). Så för er som kämpar; ge inte upp, stå på er och förlora inte hoppet för det går att bli gravid trots diagnosen! Jag kikar in här lite då och då å följer eran kamp på avstånd och håller tummarna att ni alla snart får era efterlängtade plus :)
Grattis Miss S

Lycka till med förlossningen. så underbart. Jag var ju också med från början i höstas och blev till slut gravid med hjälp av IVF. Är nu i vecka 14, tiden tuffar på. BF 8 januari. Har precis gjort KUB och fick låg risk. Den lilla rackaren är en dag större än normalt och växer.
Lycka till alla ni som kämpar där ute med PCO! Glöm inte att PCO:are blir gravida ofta med hjälp av antingen pergotime, sprutor eller IVF. eller spontant utan hjälp om ÄL kommit igång. I slutändan får vi biologiska barn i lika hög utsträckning som alla andra. Ge aldrig upp!