åh jag behöver hjälp! får inget stöd av BVC =(
så här är läget. jag har en son som snart är 4 månader. han går upp i vikt bra och han slutade amma helt för ca 1 månad sen och får sempers ersättning. sedan han föddes har han ibland skrikit mitt i maten eller vägrat äta fast han inte ätit på länge, men det har varit sällan. nu senaste 2 veckorna har det bara förvärrats! varje gång han ska äta gallskriker han, ibland går det lugna ner honom och ge flaska men ibland går det inte alls =(. vissa gånger tar han flaskan, suger 30-60 ml och sen släpper han och gallskriker. när det blir så är han missnöjd, jag vet inte om det är för att han är hungrig men något gör att han inte kan äta eller om han har blivit arg för att jag har försökt proppa i han mat. jag har sagt till på BVC men dem bryr sig inte för att hans går upp fint. dem har sagt att jag ska ge honom lung och ro när han äter, men det har han alltid haft. det är snarare så att han varit lugn och ätit när jag har prasslat med påsar. jag blir sjukt pressad av situationen, mår så dåligt av att inte veta varför han skriker. någon som känner igen sig och kan ge mig tips?
har provat med olika hål på dianapparna men det funkar inte =/
måste tillägga att det är mycket bättre på natten. ibland skriker han till men äter upp allt och ibland skriker han inte alls utan äter och somnar igen.