Dag 1 Nutrilett:) Häng på, och peppa varandra! :)
Hej alla glada!
Skön sommar vi har:)
DAG 1
Idag börjar jag med min Nutrilett, ska hålla på i två veckor, förra gången så gav jag upp:( MEN denna gång ska jag verkligen klara det!
Skulle vara roligt om det finns fler som vill hänga på!
jag har ca 15 kg som jag vill ha bort:P Jag kommer inte att ge upp, efter 2 veckors Nutrilett kommer jag att ändra på min kost, mer hälsosamt och mer grönsaker och motion !
Just nu så har jag kört från i morse,och tro mig, allt som jag inte tycker om annars skulle jag kunna proppa i mig :P men ICKE ! Kylskåpet är fullt med mat, men det är till mina älsklingar här hemma<3 , själv så har jag fyra stycken 50 cl drickesflaskor med vatten i, så är jag törstig så är det bara att hämta, kom ihåg att dricka mycket vatten! Jag kör Nutrilett Choklad! ibland jordgubb:)
Jag är ute på promenad varje morgon, hinner jag inte på morgonen så blir det en liten löprunda på kvällen, bor brevid en fotbolls plan, så några vänder runt där per kväll är ju bättre än att sitta i soffan och hänga framför tvn :)
Skulle vara jätte trevligt om fler som sagt hänger på, för dom 3 första dagarna är sjukt jobbiga!
MEN nu ska vi klara detta!
*peppning , peppning*
Lycka till så hoppas jag att vi hörs!!
MVH!