• pernilla78

Nya vänner i Göteborg sökes!

Hej där!
    Är en glad, rolig och lättsam tjej på 34 år. Jag har sen flera år tillbaka panikångest, vilket kan begränsa mitt dagliga liv ibland. Men det ska inte få stoppa mig att skaffa nya och fler vänner.
    Söker kvinnliga vänner som gärna "lekt av sig" men som för den delen inte tackar nej till nån utekväll, som kanske har hund som mig, gillar att prata strunt, shoppa, sitta på café mm.
    Hör gärna av dig!

Pernilla

• Svar på tråden Nya vänner i Göteborg sökes!
  • Fluffguf

Jag vill också gärna träffa lite nytt folk!
    Jag är 26 och har också problem med ångest, dock inte panikångest. Men det begränsar mig en del eftersom jag inte har så mycket ork att komma ut och träffa folk.

• LillTjejen

Hej,
    jag söker också nya vänner. 
    Har ingen hund, men jag gillar att shoppa, fika och prata strunt Glad .

• Cecilia9

Gammal tråd men vad gör det :) kan ju chansa iaf!

Jag är 28 år, flyttat 35 mil till Ale så har kommit ifrån gamla vänner/bekanta. 
    Har ett par vänner jag lärt känna men skulle gärna vilja utvidga vänkretsen lite mer.

Är trevlig, lite blyg men empatisk och har ett stort hjärta. Sambo med hus och två katter. :)
    Gillar att ses över en fika, shopping, bio, promenad.. vad som helst :)

Hör gärna av er!! 

• LillTjejen
    Cecilia9 skrev 2013-01-22 12:52:25 följande:
    Gammal tråd men vad gör det :) kan ju chansa iaf!

Jag är 28 år, flyttat 35 mil till Ale så har kommit ifrån gamla vänner/bekanta. 
    Har ett par vänner jag lärt känna men skulle gärna vilja utvidga vänkretsen lite mer.

Är trevlig, lite blyg men empatisk och har ett stort hjärta. Sambo med hus och två katter. :)
    Gillar att ses över en fika, shopping, bio, promenad.. vad som helst :)

Hör gärna av er!! 

Hej,
    tänkte skriva en rad till dig men kommer inte in på din sida...
    Hör gärna av dig om du vill.  
Svar på tråden Nya vänner i Göteborg sökes!